    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Date: Fri, 15 Jul 2011 11:50:56 +0200

    Użytkownik "Cavallino" napisał w
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ale z jakiej paki bez rozróżnienia?
    >Dlaczego ja mam płacić żeby ktoś przywiózł taniej zakupy veniowi na
    >wieś?

    Nie plac, przesiadz sie na rower :-)

    Ja tylko mowie o trudnosciach z dokladnym rozliczeniem - za to
    zbiorcze kwoty mniej wiecej znamy.

    >Jakoś na autostradach rozróżnienie było - dużi nie płacili, mali i
    >owszem.
    >Mimo że niszczenie było odwrotnie.

    Ale tez nie znasz szczegolow. Musialbys miec dwie autostrady dla
    porownania, jedna tylko dla osobowych, druga dla ciezarowych, z
    wydzielonym stacjami paliwa bez akcyzy :-)

    Owszem - sprawiedliwosc dziejowa sie dokonala, ale kto tu do kogo
    wczesniej doplacal to nie bardzo wiemy.
    Szczegolnie ze A2 .. taka sobie Kulczyk zamowil ze mu ciezarowki
    zniszczyly, czy rozpadla sie takze na lewym pasie ?

    >Tak jak i drogi dla ciężarówek.
    >Na tym polega sens zmian, żeby nie byly.

    Cel szczytny .. tylko jak to sobie wyobrazasz - osobne drogi dla
    tirow, zeby nie bylo watpliwosci ile naprawde kosztuja ?

    Czy bedziesz dopiero usatysfakcjonowany jak beda darmowe autostrady
    dla osobowych, a ciezarowe niech placa i 2zl/km ? :-)

    J.