  • Data: 2011-07-14 20:38:01
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w
    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
    news:
    >Nie przez nieudolną realizację, co przez pazerność transportowców,
    >którzy chcą oszczędzić. Ciężko za to winić państwo.

    O ile sie dowiedzialem to nie pazernosc transportowcow, tylko
    nieudolne stawianie bramki, ktore powoduje utrudnienia w ruchu juz dwa
    tygodnie.

    >O ile, że na drogach krajowych nie wprowadzą?

    Pol chcial.

    >Chyba że w formie abonamentu/winietki.

    A czemu nie viatoll, skoro juz bedzie gotowy ?

    No i pamietaj ze alternatywne technologie nam rosna, mozna jezdzic na
    gaz kuchenki, na prad z gniazdka - trzeba ich bedzie jakos rozliczac
    :-)

    >A na autostradach jak już płacić, to lepiej właśnie zbiorczo
    >miesięcznie, a nie na bramkach co 50 km.

    Poczekamy zobaczymy, ale czy to nie ma byc tak ze bramki nadal beda,
    tylko elektronicznie bedzie to troche szybciej szlo, a platnosc cos
    mowia ze co 120 zl ?

    >Problem w tym że nie żadne nagle, po prostu autostrad przybyło, więc
    >koszty

    Az tak bardzo ich nie przybylo - jeden kawalek w zarzadzie GTC ?

    >wzrosły państwu do tego stopnia, że nie było w stanie nadal fundować
    >swoim i obcym transportowcom darmowych autostrad.
    >Już chyba w zeszłym roku zapłacili więcej Kulczykom niż ściągnęli z
    >winiet.

    przy czym i to moze byc dopuszczalne - oprocz winiet jest jeszcze
    akcyza paliwowa, ot - winiety sa niewielkim dodatkiem a prywatna
    autostrade panstwo powinno splacic, skoro sie tak umowilo. Przy czym
    umowilo sie kilka lat temu i jakos wtedy im nie przeszkadzalo
    doplacanie.

    Bo w tym caly jest ambaras ze widmo bankructwa zajrzalo naszemu
    panstwu w oczy. Kryzys niby powoli ustepuje, ale to nie jest wspanialy
    rok 2007 ze swietlanymi perspektywami i malejacym deficytem. Teraz
    budzet ciasny :-)

    J.