  • 31. Data: 2005-05-13 07:28:58
    Temat: Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste
    Od: "Kokosz" <q...@p...onet.pl>

    Ja wrote:
> [...]

    i kolega:
    > to w Sieradzu jest DC, od kiedy? ponieważ zarzekali się, że nie będzie.

    nie nie - mowa o transferze z zewn hubów, wewnętrznego nie ma i jak dla mnie
    jest on zbędny (po 3 latach z innym shit-providerem)

  • 32. Data: 2005-05-13 12:46:28
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>

    Fri, 13 May 2005 09:28:58 +0200, *Kokosz* wrote:

    > (po 3 latach z innym shit-providerem)

    napiszmy to śmiało: Mediacom w Sieradzu - też u nich byłem :(
    (ponoć ich Vectra niedawno przejęła... no ale to może tylko plota)

    w każdym bądź razie, mimo iż obydwie firmy korzystają z telenergo, to
    zdecydowanie w różny sposób :) pomijając fakt _absolutnie niekompetentnego_
    działu obsługi klienta w Mediacom :(
    (że o *darmowych* podłączeniach dla lokalnych "VIP'ów"[1] w sieradzkim
    mediacomie, przez grzeczność nie wspomnę)

    [1] bez nazwisk proszę, bo Sieradz to jednak 'dziura' jest ;)

    --
    RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
    These PRESERVES should be FORCE-FED to PENTAGON OFFICIALS!!

  • 33. Data: 2005-05-13 13:37:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 12 May 2005 16:47:59 +0200, użyszkodnik aknoT
    <a...@u...elb.vectranet.pl> napisał:

    > Nie wiem, czy mam ta uwage traktowac osobiscie?

    jesli uwazasz ze masz prawo domagac sie za 50 czy 100zł łacza o
    niewiadomo jakichj parametrach to sie mylisz

    niepozadanosc klienta ktory bierze łacze za 50zł i ciagle narzeka
    wynika z tego, ze koszty jego obsługi sa niewspółmiernie wysokie w
    stosunku do tego ile płaci

    > (jezeli nie: coz klient, ktory moze sprawdzic, co dostaje, wiec trudno mu
    > oczy mydlic moze byc niepozadany z punktu widzenia providera)

    cóż za wybiórczość, potrafi sprawdzić co dostaje a nie potrafi
    przeczytac umowy

    --
    futszaK
    ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii

  • 34. Data: 2005-05-13 13:37:43
    Od: "Kokosz" <q...@p...onet.pl>

    > napiszmy to śmiało: Mediacom w Sieradzu - też u nich byłem :(
    > (ponoć ich Vectra niedawno przejęła... no ale to może tylko plota)

    heh, zgadza się; a ta plota to chyba jednak prawda

    > [1] bez nazwisk proszę, bo Sieradz to jednak 'dziura' jest ;)

    fakt

  • 35. Data: 2005-05-13 13:53:19
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>

    Fri, 13 May 2005 15:37:33 +0200, *futszaK* wrote:

> [...]
    >
    > niepozadanosc klienta ktory bierze łacze za 50zł i ciagle narzeka
    > wynika z tego, ze koszty jego obsługi sa niewspółmiernie wysokie w

    podaj może koszt łącza (dla lokalnego prividera) 1 Mb/s, 10 Mb/s, 100 Mb/s i
    dopiero później spróbuj wciskać kit o 'rosnących kosztach'...

    > cóż za wybiórczość, potrafi sprawdzić co dostaje a nie potrafi
    > przeczytac umowy

    ej, nie bądź tendencyjny. ZU nie ma się znać na technikalniach - płaci za
    to co mu *oferują*, to i nie dziwota, że tego wymaga.

    --
    RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
    Desist from enumerating your fowl prior to their emergence from the shell.

  • 36. Data: 2005-05-13 13:58:45
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>

    Fri, 13 May 2005 15:37:43 +0200, *Kokosz* wrote:

    > heh, zgadza się; a ta plota to chyba jednak prawda

    no to tym lepiej dla mediacomowców i, nie daj boże, gorzej dla nas...

    > fakt

    ale zawsze łątwiej się na browca ustawić - tyle, że to juz ew. na priv :)

    PS. ustaw sobie prawidłowo kodowanie.

    --
    RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
    A possum must be himself, and being himself he is honest.

  • 37. Data: 2005-05-13 14:57:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 13 May 2005 15:53:19 +0200, użyszkodnik Romuald Szcześniak
    <r...@m...pl> napisał:

    > podaj może koszt łącza (dla lokalnego prividera) 1 Mb/s, 10 Mb/s, 100 Mb/s i
    > dopiero później spróbuj wciskać kit o 'rosnących kosztach'...

    łacza ???

    mam na mysli koszty zatrudnienia ludzi którzy mają się z takim
    klientem użerać, odpisywac mu na reklamacje, odpowiadac na bezsensowne
    pytania.
    jak sadzisz, ile z tych 50zł można przeznaczyć na człowieka który ma
    się tym zajmować, ilu klientów taki człowiek moze obsłużyć przyjmując
    że czas reakcji na zgłoszenie reklamacji nie moze przekraczać
    założonej wartości ????

    > ej, nie bądź tendencyjny. ZU nie ma się znać na technikalniach - płaci za
    > to co mu *oferują*, to i nie dziwota, że tego wymaga.

    opferuja "do" wiec jaki by transfer nie był to spełnia warunki umowy

  • 38. Data: 2005-05-13 21:40:27
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>

    Fri, 13 May 2005 16:57:39 +0200, *futszaK* wrote:

> [...]
    > się tym zajmować, ilu klientów taki człowiek moze obsłużyć przyjmując
    > że czas reakcji na zgłoszenie reklamacji nie moze przekraczać

    to podaj -- odpowiednio do łącz powyżej -- koszt obsługi dla 10, 100, 1000
    klientów - może być 'na ryj'.

    --
    RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
    Claret is the liquor for boys; port for men; but he who aspires to be a hero

  • 39. Data: 2005-05-16 21:16:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 12 May 2005 20:38:11 +0200,
    aknoT <a...@u...elb.vectranet.pl> screamed:
    > BTW. Czy moglbys zlamac swoje zasady i podac, co wypluwa Ci rzeczone
    > "numionowe barachlo" i www.continuum.com.pl w trakcie testow?

    numion.com: YourSpeedv2.3 (World): 34kbps
    continuum.com.pl: 199kb/sek.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 23:16:02 user up 10613 days, 11:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Computers are not intelligent. They only think they are.

  • 40. Data: 2005-06-03 12:06:42
    Od: "Kokosz" <q...@p...onet.pl>

    ciach

    Chwaliłem i wychwaliłem.
    Od paru dni jest komletna klapa odnośnie P2P - zapewne coś poblokowali
    złoczyńcy, gdyż www czy zwykłe granie po sieci działa bez zarzutu (choć nie
    do końca)
    DC, torrent dostały takiej czkawki, że aż się nie chce patrzeć - z
    wcześniejszych 25-30kb/s jest dobrze gdy przekroczy 15 - tak sobie myślę, że
    może po przejęciu mediazłomu przez vektrę coś kombinują (niestety), jak tak
    dalej pójdzie to trzeba będzie szukać kolejnego providera