  • 71. Data: 2011-06-16 23:34:31
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@-...com.pl>

    > Zapewne to i tak nie ma sensu bo i tak nie zrozumiesz, ale moze prostszy
    > przyklad.
    > Mozesz zjesc spamburgera albo pieknie zrobiony stek.
    >
    > Wedlug ciebie to i to jest mieso .... wiec jedz spamburgery ;)

    Klient napisał, że mu to łącze wystarczy więc twoje wywody, że miałby brać
    inne bo profesjonalne, są idiotyczne. Może Ci to ciężko zrozumieć, ale to
    proste jest.

  • 72. Data: 2011-06-16 23:40:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert" <cyberm_no_@_spam_tlen.pl>

> [...]
    > downloadu, publiczny adres IP i pewnie rev. do tego dostepnosc w skali
    > roku
    > jest zazwyczaj calkiem znosna. w tej cenie pewnie kazdy Ci te rzeczy
    > zapewni.
    >
    > p.s.
    > skad Ci sie bierze przekonanie ze za pare zlotych dostaniesz to samo co
    > kilkaset zlotych? bez znaczenia jest w tym przypadku infrastruktura,
    > koszty
    > obslugi itp. Operator kreuje uslugi na tanie bez dodatkow i drogie z
    > dodatkami. kup takie jakie jest Ci potrzebne ale nie oczekuj od najtanszej

    To nie są ekstra dodatki tylko zupełnie podstawowe usługi ściśle związane z
    łączem. Tak samo podstawową usługą jest przekazywanie pakietów np. xmpp
    mimo, że większość ludzi z tego nie korzysta.

  • 73. Data: 2011-06-17 06:23:22
    Od: Art <z...@s...pl>

    W dniu 2011-06-04 19:54, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "ziolek" <z...@i...pl>

    > Chyba każdy normalny zawód wymaga używani poczty a czy będzie to oparte
    Byłem, sprawdziłem. Panie w zieleniaku nie używają poczty elektronicznej.
    Po stwierdzeniu, że jest gość w necie który twierdzi, że jak maja
    normalny zawód to powinny mieć pocztę, udałem sie szybko w kierunku
    drzwi ;-P
    netykieta nie pozwala na cytowanie w/w pań.

    > o serwer własny czy cudzy zależy jedynie od tego, co klient swobodnie
    > wybiera. Może np nie ufać obcej firmie, że zachowa poufność
    > korespondencji. Dość oczywiste zresztą.

    Podobno wymyślili ludzie szyfrowanie maili?!
    Czy to jest aktualne jeszcze?

    > I dlatego ma wyłączać regularnie ???
    Ale kto? ISP czy user?
    I co to ma wspólnego z brakiem prądu z winy zakładu energetycznego?

    > Ale co w związku z tym ? To w ogóle żadne kryterium by mieć lub nie mieć
    > własny serwer bo nawet jeśli utrzymanie własnego jest dodatkowym kosztem
    > to koszt ten może mieć 100% uzasadnienie. Jest w ogóle totalnym
    Alez kosztem jest również koszt serwera wirtualnego?!
    Dlaczego jeden koszt jest lepszy od drugiego?

    > absurdem, że dostawcy chcą oferować jakiś internet profesjonalny inny
    > niż .. nieprofejsonalny (?). To pokazuje, że po prostu chcą oferować
    > zwykłemu klientowi usługę wątpliwej jakości.

    Hehe ciekawe co na to mój provider?

  • 74. Data: 2011-06-17 06:28:21
    Od: Art <z...@s...pl>

    > Dziwne... Kilka z moich kont działa w ramach aplikacji Google, czyli
    > revDNS wskazuje na Google a nie na moje domeny. I jakoś nie mam
    > problemów z odrzucaniem mojej poczty przez inne serwery.

    A nie jest tak, że przy kilku domenach - wystarczy że jedna główna
    domena będzie miała reva ustawionego?

  • 75. Data: 2011-06-17 06:30:52
    Od: Art <z...@s...pl>

    W dniu 2011-06-17 01:34, niusy.pl pisze:

> [...]
    >
    > Klient napisał, że mu to łącze wystarczy więc twoje wywody, że miałby
    > brać inne bo profesjonalne, są idiotyczne. Może Ci to ciężko zrozumieć,
    Skoro jemu łącze wystarczy to po co ta dyskusja?
    Po co autor jęczy?

  • 76. Data: 2011-06-17 06:40:35
    Od: Art <z...@s...pl>

    W dniu 2011-06-17 01:40, niusy.pl pisze:

> [...]
    > związane z łączem. Tak samo podstawową usługą jest przekazywanie
    > pakietów np. xmpp mimo, że większość ludzi z tego nie korzysta.
    A xmpp to nie protokół ?
    A gg/tlen to ludzie nie używają?
    Użytkownicy jabbera mogli się poczuć dotknięci.

  • 77. Data: 2011-06-17 07:12:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-06-17, o godz. 08:23:22
    Art <z...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > w kierunku drzwi ;-P
    > netykieta nie pozwala na cytowanie w/w pań.

    A w poprzedniej firmie sprzątaczki miały w swojej kanciapie komputer
    podpięty do netu i w pewnym momencie zażądały dostępu do irc-a ;-)

    A na poważnie to masz rację i jednocześnie jej nie masz. Bo konkretne
    sprzedawczynie nie potrzebowały poczty ale niektóre tak. Żeby nie być
    gołosłownym przykład. Moja żona prowadzi restaurację. Zamówienia
    różnych rzeczy lecą głownie mailami. W tym zamówienia konkretnych
    warzyw i owoców do jednego zieleniaka gdy ilość nie uzasadnia zakupu
    hurtowego. Tak samo pieczywo, ciasta i torty.Kolejny przykład to np.
    ochrona zwana często portierami. Znam firmę gdzie codzienne zalecenia
    dla konkretnych pracowników (np. jakich wizyt się spodziewać, jakie
    ubranie na następny dyżur według prognozy pogody, raportowanie zdarzeń
    etc.) opiera się o pocztę elektroniczną.

    I o ile oczywiście nie potrzebują raczej własnego serwera pocztowego to
    poczty elektronicznej jak najbardziej więc ostrożny byłbym z takimi
    testami. ;-P

    Zdrówko

  • 78. Data: 2011-06-17 10:33:49
    Od: Robert <cyberm_no_@_spam_tlen.pl>

    > To nie są ekstra dodatki tylko zupełnie podstawowe usługi ściśle związane
    > z łączem. Tak samo podstawową usługą jest przekazywanie pakietów np. xmpp
    > mimo, że większość ludzi z tego nie korzysta.
    wiesz to trochę jak chleb z masłem/solą/smalcem (zaleźnie od regionu), też
    są ścisle ze sobą powiązane a mimo to sprzedawane są oddzielnie ;)

    zresztą przykłady można mnożyc ot taki samochód, przecież
    klimatyzacja/elektryczne szyby/kontrola trakcji/itp. też dla wielu są ściśle
    związane z samochodem i powinny być w cenie najtańszego modelu ale... nie są
    i dla większości ludzi jest to zrozumiałe.
    --
    Robert (ISP/KIKE)

  • 79. Data: 2011-06-17 15:22:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    niusy.pl wrote:
    > Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    > Pierdoły. Chcesz to samo jednym klientom sprzedawać taniej (bo więcej
    > nie chcą płacić) a innym drożej (bo sobie w koszty w liczą).

    jednym sprzedam taniej ale troche gorszy produkt, który odemnie wymaga
    mneijszych kosztów dla wymagającego kleinta ma produkt luksusowy droższy w
    obsłudze i tyle...

    tico i BMW to samochody tylko dla róznych klientów.

  • 80. Data: 2011-06-17 17:58:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert" <cyberm_no_@_spam_tlen.pl>

    > wiesz to trochę jak chleb z masłem/solą/smalcem (zaleźnie od regionu), też
    > są ścisle ze sobą powiązane a mimo to sprzedawane są oddzielnie ;)

    Nie, to podstawa.

> [...]
    > są
    > i dla większości ludzi jest to zrozumiałe.

    Hamulce też opcją, no i kółka opcjonalnej.