  • 1. Data: 2010-01-11 20:29:20
    Temat: Vectra a 1.6 benzyna-chłopaki pilne
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    Witam,
    słuchajcie padł mi akuś w vectra a
    1.6 motor benzyna, jaki akuś mam kupić ile
    ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze,
    i do innych użytkownik jaki powinien być,
    dzięki

    Mirek

  • 2. Data: 2010-01-11 20:47:40
    Temat: Re: Vectra a 1.6 benzyna-chłopaki pilne
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Mirosław napisal:

> [...]
    | 1.6 motor benzyna, jaki akuś mam kupić ile
    | ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze,
    | i do innych użytkownik jaki powinien być,

    W VB jest 55Ah, bodajże 420A. Do VA przy tym silniku powinien taki
    wystarczyć :)

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 3. Data: 2010-01-11 20:48:38
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Mirosław pisze:
    > Witam,
    > słuchajcie padł mi akuś w vectra a
    > 1.6 motor benzyna, jaki akuś mam kupić ile
    > ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze,
    > i do innych użytkownik jaki powinien być,

    Kup taki, żeby pasował wymiarami i miał identyczne rozmieszczenie
    biegunów, no i zwróć uwagę na stopkę mocującą (typowe akumulatory do
    europejskich aut mają chyba 3 stopki).

    W takim małym benzynowym silniku to pewnie masz maks. 50 Ah.

    > dzięki
    >

    > Mirek

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 4. Data: 2010-01-11 20:50:20
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > W VB jest 55Ah, bodajże 420A. Do VA przy tym silniku powinien taki
    > wystarczyć :)

    jeżeli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC miały 44Ah,
    brat

  • 5. Data: 2010-01-11 21:15:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 20:29:20 +0100, Mirosław napisał(a):

    > Witam,
    > słuchajcie padł mi akuś w vectra a

    Najpierw skończ podstawówkę. potem wróć.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 6. Data: 2010-01-11 23:03:08
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    bratPit napisal:

    | jeżeli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC miały 44Ah,
    | brat

    Hm, ja nie mam klimy, a oryginalnie był 55...

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 7. Data: 2010-01-11 23:12:53
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Hm, ja nie mam klimy, a oryginalnie był 55...

    widocznie masz wersję specjalną ;-)
    brat

  • 8. Data: 2010-01-12 00:44:41
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    bratPit napisal:

    | widocznie masz wersję specjalną ;-)
    | brat

    Ano tak - Limited Extra Power Edition :P

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 9. Data: 2010-01-12 01:33:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Mirosław wrote:

    > słuchajcie padł mi akuś w vectra a 1.6 motor benzyna, jaki akuś mam
    > kupić ile ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze, i do innych
    > użytkownik jaki powinien być, dzięki

    Jesteś hardkorem?

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-01-12 13:35:30
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Najpierw skończ podstawówkę. potem wróć.

    Jakże cenna, kolejna uwaga Adama Płaszczycy. Powiadasz, żeby kupić
    nowy akumulator trzeba mieć minimum licencjat?