  • 1. Data: 2010-01-08 09:18:59
    Temat: Vectra CDTI 150 KM
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    planuję zakup 3-letniego Opla Vectry z silnikiem 1.9 CDTI 150 KM i aktualnym
    przebiegiem ok.150 000 km. Na co powinienem uważać kupując auto z takim
    silnikiem.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2010-01-08 09:42:45
    Temat: Re: Vectra CDTI 150 KM
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 08.01.2010 09:18, Paweł pisze:
> [...]
    > przebiegiem ok.150 000 km. Na co powinienem uważać kupując auto z takim

    http://forum.vectra-unlimited.pl

    Pozdro
    WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
    Kolor czarny
    Jeszcze bez naklejki
    ============================

  • 3. Data: 2010-01-08 10:44:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 09:18:59 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > przebiegiem ok.150 000 km. Na co powinienem uważać kupując auto z takim

    Czy masz dobrego dentystę i czy Cię stać na cokwartalne robienie plomb od
    nowa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-01-08 11:36:43
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Paweł"
> [...]
    > aktualnym
    > przebiegiem ok.150 000 km. Na co powinienem uważać kupując auto z

    Dwumasa, klapy wirowe, tylne zawieszenie (wyrabiają się banany)
    termostat (upierdliwa wymiana) - ma trzymać ok 88 stopni i temperatura
    nie ma prawa spadać podczas jazdy w trasie

  • 5. Data: 2010-01-08 12:29:02
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Czy masz dobrego dentystę i czy Cię stać na cokwartalne robienie plomb od
    > nowa.

    Ten to jak coś napisze, to sama esencja wiedzy o motoryzacji.

    Jurand.

  • 6. Data: 2010-01-08 13:11:23
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Jurand"

    > Ten to jak coś napisze, to sama esencja wiedzy o motoryzacji.

    Waldemar nie jeździ przypadkiem jakimś 19 letnim citroenem ?

  • 7. Data: 2010-01-08 13:35:56
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "WIHEDCNF" <2...@h...nl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jurand"

    > Waldemar nie jeździ przypadkiem jakimś 19 letnim citroenem ?

    Tak, wysysa esencję motoryzacji z zawieszenia hydro.

    Jurand.

  • 8. Data: 2010-01-08 13:41:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Tak, wysysa esencję motoryzacji z zawieszenia hydro.
    >
    > Jurand.
    Ostatnio tj. w 2008r na spocie byl Safranka choc wiem ze
    posiadal/posiada BXa.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-01-08 13:51:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 13:41:47 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

    > Ostatnio tj. w 2008r na spocie byl Safranka choc wiem ze
    > posiadal/posiada BXa.

    No i po co psujesz zabawę? Tak ładnie dokładał dokumentację swojej wiedzy
    towarzyskiej do dokumentacji swojej fachowości i rzetelności jako
    handlarzyny samochodów. Jeszcze moment i dogoniłby swojego kolegę
    Płaszczyca.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-01-08 14:01:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-08 10:44, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Czy masz dobrego dentystę i czy Cię stać na cokwartalne robienie plomb od
    > nowa.

    Dentysty nie widziałem od kilku lat (wiem, że źle robię), całe dwie
    plomby się trzymają bez problemów :) - nie mam za to nudności po
    przejażdżce ;-P

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l