  • Data: 2020-08-21 19:41:39
    Temat: Re: Varicap
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Pamiętam, że długo przeglądałem te katalogi. Bardzo dużo ciekawych
    > części i jeszcze były takie artykuły edukacyjne z elektroniki. Dziwiłem
    > się tylko kosmicznym cenom.

    A teraz Mouser i DigiKey płacą za przesyłkę. :-)
    Dawno już nie kupiłem niczego w Polsce -- jakieś gumowe nóżki chyba były
    ostatnie. Kiedyś kupowałem sporo TME, ale od kiedy stali się sklepem
    marzeń (tj. "stan magazynowy zero, ale marzy nam się mieć kiedyś taki
    element"), to sobie nie zawracam głowy.

    Pozdrawiam, Piotr