  • 11. Data: 2016-07-14 18:07:25
    Temat: Re: VW zamiennik radia?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 14.07.2016 o 12:35, twistedme pisze:

    > No właśnie, chodzi o wymianę głośników, żeby było lepiej słychać? Czy
    > samego radia, żeby miało więcej funkcji? Mp3, BT, nawigacja itd?
    >
    > Kiedyś napalałem się na coś w tym stylu, ale mi przeszło
    >
    > http://allegro.pl/audi-a4-b6-gps-android-4-4-wifi-3g
    -dvr-dvb-t-cam-i6271908216.html

    Pytający nie odpowiedział, ale nie o to chyba chodzi.
    Radio z przykładu było by droższe niż rzeczony golf.
    Chodzi raczej o głośne łubu-dubu, czyli z napisem moc 500W.

  • 12. Data: 2016-07-14 20:13:25
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2016-07-14 o 10:59, RobertS pisze:

    > reklam? jest taki przycisk mute, i ja z niego korzystam

    po wciśnięciu mute każde gra tak samo ;)

    --
    --- xyz

  • 13. Data: 2016-07-14 20:47:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Radio po przekreceniu galki ma grac a nie jakies p&p byc. Po co dobre radio w
    samochodzie skoro w samochodzie odsluch jest chujowy. No chyba ze glosne umpa umpa ma
    robic tak ze sie sam bagaznik otwiera, to sie nie czepiam.

    Wiesz co, ale producenci aut naprawdę potrafią spierdolić radio.
    Mam Avensis T25 i po przesiadce na Pioneera naprawdę jest różnica.
    Nie zmieniałem głośników fabrycznych bo zupełnie dają radę z tym radiem.
    Nie potrzebuję umpa umpa, chciałem przyjemny w odsłuchu i nie męczący
    dźwięk, i mam.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2016-07-14 21:14:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jeśli już jesteśmy przy głośnikach.
    >
    > Ciekawi mnie czy w nowych wozach głósniki też stykają się tyłem z mokra
    > stroną drzwi czy jest zastosowany jakiś chytry patent, osobna komora
    > głośnika itp?

    A jakim się stykają? W starej skodzie czy audi, jest wgłębienie w gąbce
    która zakrywa całe drzwi. W oplu głośnik ma plastikową komorę która
    osłania tył głośnika i jednocześnie polepsza brzmienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2016-07-14 21:19:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > dzięki, masz i używasz?
    >
    > ps
    > czy to jest Plug&Play czy trzeba coś w instalacji przerabiać?

    Mam starszy (sporo, bo sześcioletni), na Windows CE i była to jedna z
    fajniejszych inwestycji w samochód. Nawigacja - rewelacja, bluetooth
    bez zastrzeżeń, gra bardzo ładnie. Jedyny problem polega na tym, że po
    wpięciu 16 GB pena podnosi się dośc długo, bo za każdym uruchomieniem go
    skanuje. Bez niego podnosi się mniej niż 2 minuty, z nim ok. pięciu.
    Instalacja nie była plug and play, trzeba było kupić kostki do
    instalacji samochodu. Polutowałem samodzielnie, ale oczywiście możesz
    załatwić sprawę kostkami ISO (tj. jedna do instalacji auta, druga do
    radia a je łączysz ze sobą właśnie ISO). Kamerę cofania trzeba było
    pociągnąć do klapy, subwoofer i wzmacniacz tez wymagały ciągnięcia kabli
    (to znaczy, fabryczne głośniki napędza pioneer, chciałem też je
    zmieniać, ale uznałem, że nie ma potrzeby, bo grają o niebo lepiej niż
    na fabrycznym). Musiałem dokupić moduł, żeby obsługiwać radio z
    kierownicy (ale to już P&P się odbyło). Ale można wszystko ogarnąć
    samodzielnie, jeśli nie ma się dwóch lewych rąk i spędzi się odrobinę
    czasu na forach, gdzie wszystko jest opisane.
    Jeśli chcesz tylko wymienić radio, to wystarczy dokupić kostkę (ok.
    dychy na allegro), moduł do guzików kierownicy (ok. 200 PLN) i ramkę do
    radia, bo zapewne oryginalna nie będzie pasować (moja kosztowała 260 z
    przesyłką, ale do popularnych samochodów będzie sporo taniej). No i
    naumieć się wyciągania radia. Jak masz dwie lewe ręce, to jeszcze
    ~stówka za instalację. A jeśli chcesz naprawde dobrego odsłuchu, to
    subwoofer, wzmacniacz, wymiana głośników i wygłuszenie drzwi - ale to
    niejednokrotnie może podwoić wartość pojazdu.

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2016-07-14 22:41:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://youtu.be/D4311XR_6II

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 17. Data: 2016-07-14 22:44:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://youtu.be/D4311XR_6II

    http://tinyurl.com/hz22l4j

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 18. Data: 2016-07-15 17:18:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-14 o 20:47, Irokez pisze:

    > Wiesz co, ale producenci aut naprawdę potrafią spierdolić radio.

    Księgowi.
    Przeważnie w celu zaoszczędzenia dziesięciu czy pięciu eruo na aucie.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2016-07-16 00:32:36
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 14 Jul 2016 20:13:25 +0200 xyz <x...@i...pl> napisał:

    >po wciśnięciu mute każde gra tak samo ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=vTypE30E8Qc
    :-)

  • 20. Data: 2016-07-16 01:00:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie boisz sie ze za szybko sie przycisk zepsuje?