  • 21. Data: 2016-07-17 23:00:52
    Temat: Re: VW zamiennik radia?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-14 o 12:27, t-1 pisze:

    > Co to jest robienie szału przez radio w samochodzie?

    głównie chodzi o to, że wolałbym mieć wszystko w jednym: radio/cd + navi
    + tel. w jednym miejscu, a nie jak w taxi

    stąd pomysł, aby całość zintegrować

    teraz mam rcd 315, a myślałem coś a la rns 510

    ps
    w toyocie miałem fabryczne radio i jedynie po jakimś czasie głośniki
    zmieniłem (niewielki koszt, a różnica spora), teraz głośniki są ok tylko
    radio nieco biedne w funkcje

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2016-07-17 23:03:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-14 o 18:07, t-1 pisze:

    > Pytający nie odpowiedział, ale nie o to chyba chodzi.
    > Radio z przykładu było by droższe niż rzeczony golf.
    > Chodzi raczej o głośne łubu-dubu, czyli z napisem moc 500W.

    coś w ten deseń, ale używane odtwarzacze rns 510 są w większości
    "niewiadomego" pochodzenia, każdy sprzedające zarzeka się, że full
    legal, gwarantuje, napisze "gwarancję", ale faktura/rachunek już nie, a
    jak pytam czy zgadzają się na sprawdzenie legalności w aso to kontakt
    się szybko urywa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2016-07-20 18:48:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.07.2016 o 18:07, t-1 pisze:
> [...]
    -dvr-dvb-t-cam-i6271908216.html

    > Pytający nie odpowiedział, ale nie o to chyba chodzi.
    > Radio z przykładu było by droższe niż rzeczony golf.
    > Chodzi raczej o głośne łubu-dubu, czyli z napisem moc 500W.

    5000

  • 24. Data: 2016-07-21 12:17:04
    Od: p...@g...com

    -- każdy sprzedające zarzeka się, że full legal, gwarantuje, napisze "gwarancję", ale
    faktura/rachunek już nie, a jak pytam czy zgadzają się na sprawdzenie legalności w
    aso to kontakt się szybko urywa

    pytanie ile chcesz wydac ... nowy zamiennik Kenwooda DNX525DAB to 800 euro uzywka na
    ebayu czasami po 500 ale szybko znika ... ew. jakas chinska podrobka od alibaby

    P.