    From: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW Eos - prosba o weryfikacje i pytanie import z Niemiec
    Date: Thu, 10 Feb 2011 12:54:49 +0100

    > - ile czasu potrzebuje zeby pojechac po nie? musze poleciec np. do
    > Hamburga,
    > dojechac do jakiejs malej miejscowosci obok, zabrac auto do serwisu
    > przedzakupowego, zdecydowac sie, kupic, ale potem jest troche roboty
    > papierkowej - tablice tymczasowe itp. Wyglada na to, ze nie moge pojechac
    > tam
    > w weeekend, bo potrzebuje pochodzic po urzedach w Niemczech (nie znam
    > niemieckiego co pewnie nie pomoze). Jak to wyglada? Potrzebuje 3 dni wolne
    > pracy i pojechac tam w ciagu tygodnia?
> [...]

    pojedź sam...
    na granicy kupujesz od firm w tym wyspecjalizowanych za 100 E tablice
    zjazdowe niemieckie z ubezpieczniem,
    ważne 7 dni. Jedziesz dalej po samochów, oglądasz - sprawdzasz - kupujesz -
    miej ze sobą wszystkie kwity 2 jezyczne,
    (umowa), wracasz bezpiecznie do polski, płacisz akceze - robisz przegląd,
    US, rejestrujesz i już.
    Pojedź z kims znajomym samochodem - lepiej mobilniej....
    pozdr.
    gr