-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: VW Dieselgate c.d.
Date: Tue, 26 Mar 2019 16:58:54 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <q7di7v$imq$2@node1.news.atman.pl>
References: <e...@g...com>
<q7b03d$1jf$1@node1.news.atman.pl> <q7b9ep$40r$1@news.icm.edu.pl>
<q7cqck$ppk$4@node1.news.atman.pl> <q7d0oa$rv$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.234.91.208
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1553615935 19162 185.234.91.208 (26 Mar 2019 15:58:55
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Mar 2019 15:58:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.0
In-Reply-To: <q7d0oa$rv$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190325-4, 2019-03-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653047
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-26 o 12:00, Mirek Ptak pisze:
> W dniu 2019-03-26 o 10:11, Janusz pisze:
>> W dniu 2019-03-25 o 20:16, kk pisze:
>>> On 2019-03-25 17:37, Janusz wrote:
>>>> W dniu 2019-03-25 o 14:01, p...@g...com pisze:
>>>>> takze najnowsza generacja TDI moze nie spelniac norm :-) tym razem
>>>>> termo okno czyli temperatura ponizej ktorej katalizator nie pracuje
>>>>> lub pracuje ze zmniejszona wydajnoscia ... jako ze wyrok swiezy
>>>>> wypada odczekac na reakcje VW ale jak ktos ma akcje to niech
>>>>> obserwuje gielde :-)
>>>>
>>>> Ale tłumaczenie tego jest straszne...
>>>
>>> Tłumaczenia na angielski są z reguły znacznie lepsze
>> Wiem bo cały czas z nich korzystam dlatego zaskoczyła mnie tak niska
>> jakość
>> tego tłumaczenia.
>>
> Deepl tłumaczy taki tekst dużo lepiej moim zdaniem.
>
> Pierwszy akapit:
> Po tym, jak 15 października 2015 r. Volkswagen AG zaprzeczył, że
> manipulowano silnikami innymi niż seria EA189,[17] rzecznik prasowy
> firmy przyznał 22 października 2015 r., że seria EA288 została dotknięta
> również w USA[18] Już 18 października 2015 r., seria EA189 została
> poddana manipulacji. W piśmie do VW z dnia 18 września 2015 r.
> Kalifornijska Rada Zasobów Powietrznych (California Air Resources Board)
> w piśmie do VW z dnia 18 września 2015 r. wymieniła również model roku
> 2015 serii EA288 (zwanej tam Gen3), która została wyposażona w
> manipulowane oprogramowanie sterujące z urządzeniem odcinającym, w
> piśmie skierowanym do VW.[19] Z drugiej strony, silniki po normie Euro 5
> (do dnia 1 września 2015 r.) i Euro 6 w wersji 6 nie powinny zawierać
> żadnych niedopuszczalnych urządzeń odcinających.[20]
>
> Przetłumaczono przy pomocy www.DeepL.com/Translator
>
> Pozdrawiam - Mirek
Dzięki, wypróbuję go.
--
Pozdr
Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=