  • 1. Data: 2015-10-31 12:30:23
    Temat: VW Caddy - zalozenie tylniej wycieraczki...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Chciałem założyć w VW Caddy tylną wycieraczkę - tył wycieraczki tak wygląda:

    http://hmotoryzacji.sisco.pl/wycieraczka.jpg

    No właśnie i czy muszę odkręcić ta obejmę metalową nałożyć wycieraczkę i
    ja przykręcić. Czy może jakoś inaczej? Bo na ta obejmę to wycieraczka
    nie wchodzi.

    Inna sprawa, że ta obejma praktycznie nie drgnie - próbowałem i boje się
    że silnik się uszkodzi.

    A wycieraczka tak wygląda:

    http://hmotoryzacji.sisco.pl/wycieraczka2.jpg

  • 2. Data: 2015-10-31 12:39:47
    Temat: Re: VW Caddy - zalozenie tylniej wycieraczki...
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 31.10.2015 o 12:30, fReLuZ pisze:
> [...]
    >
    > http://hmotoryzacji.sisco.pl/wycieraczka.jpg
    >
    > No właśnie i czy muszę odkręcić ta obejmę metalową nałożyć wycieraczkę i

    Pytasz czy musisz? Tak, bo inaczej nie wejdzie. No i chyba masz na myśli
    metalową porysowaną tuleję a nie obejmę.
    Wygląda na to, że ta porysowana tuleja jest odpowiednikiem tej mosiężnej
    w nowej wycieraczce.

    > Czy może jakoś inaczej? Bo na ta obejmę to wycieraczka
    > nie wchodzi.

    Jakiś środek penetrujący + ewentualnie ściągacz (po demontażu spryskiwacza)

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-10-31 12:49:43
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 31.10.2015 o 12:39, Czarek pisze:

    > Pytasz czy musisz? Tak, bo inaczej nie wejdzie. No i chyba masz na myśli
    > metalową porysowaną tuleję a nie obejmę.

    Tak dokładnie tak. Czyli jej raczej nie odkręcę - a muszę jakby opukać i
    wyrwać?

  • 4. Data: 2015-10-31 19:14:26
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-10-31 o 12:30, fReLuZ pisze:
    > Chciałem założyć w VW Caddy tylną wycieraczkę - tył wycieraczki tak
    > wygląda:
    >
    > http://hmotoryzacji.sisco.pl/wycieraczka.jpg

    Przyzwoity penetrator 2 dni z rzędu i sciągacz.
    Ewentyalnie palnik (_z_uwagą!_) i sciągacz.

  • 5. Data: 2015-11-02 14:23:52
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > nie wchodzi.
    >
    > Inna sprawa, że ta obejma praktycznie nie drgnie - próbowałem i boje się

    Brzeszczot i natnij tą tuleje, ale ostrożnie aby nie uszkodzić trzpienia
    od silnika wycieraczki. Jak natniesz to ją szczypcami zdejmiesz spokojnie.
    Miałem tak samo w poprzednim aucie.