-
1. Data: 2013-05-14 11:17:27
Temat: VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM
Od: hisjusz <h...@w...pl>
Witam
Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w
przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka
przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy
ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że
samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z
kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.
-
2. Data: 2013-05-14 12:24:43
Temat: Re: VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2013-05-14 11:17, hisjusz pisze:
> Witam
>
> Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w
> przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka
> przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy
> ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że
> samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z
> kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.
Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak
szybciej niż by użytkownik tego chciał.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
3. Data: 2013-05-15 08:44:40
Temat: Re: VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM
Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>
> Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
> Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak
> szybciej niż by użytkownik tego chciał.
>
>
zgadzam sie, szczegolnie 2.0 i 2.5...
no chyba ze nowy wypust, bez pompek-wtrysyczkow...:)