eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 11. Data: 2011-10-25 01:15:26
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
    > Witam
    >
    > Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000
    > a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo
    > idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie
    > trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na postoju, bez
    > wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
    > Czy to poduszka silnika, łapa skrzyni czy dwu masa?!

    ale jak szatan? :D

    Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.


  • 12. Data: 2011-10-25 12:48:01
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-25 01:15, scobowski pisze:
    > W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000
    >> a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo
    >> idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie
    >> trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na postoju, bez
    >> wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
    >> Czy to poduszka silnika, łapa skrzyni czy dwu masa?!
    >
    > ale jak szatan? :D
    >
    > Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.


    Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał. Masakra
    jakaś;/


  • 13. Data: 2011-10-25 12:51:44
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-25 12:48, s2k pisze:

    >> Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.
    >
    > Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał. Masakra jakaś;/

    Znaczy robił wywar z opon czy z felg? Tak czy siak, masakra ;)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 14. Data: 2011-10-25 12:57:47
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
    > Witam
    >
    > Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000
    rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo idzie wytrzymać,
    zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza
    płynnie. Nie telepie na postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
    > Czy to poduszka silnika, łapa skrzyni czy dwu masa?!

    Opis jest zbyt niedokładny.
    Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h (dowolne
    obroty, również na luzie)? A może czy może tylko przy pewnej kombinacji biegu i
    obrotów?
    Pytanie dodatkowe: jest jakaś zależność od stopnia wciśnięcia pedału (przyspieszanie,
    hamowanie, jazda ze stałą prędkością?)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 15. Data: 2011-10-25 14:21:13
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 25 Paź, 12:57, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Opis jest zbyt niedokładny.
    > Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h (dowolne
    > obroty, również na luzie)? A może czy może tylko przy pewnej kombinacji biegu i
    obrotów?
    > Pytanie dodatkowe: jest jakaś zależność od stopnia wciśnięcia pedału
    (przyspieszanie,
    > hamowanie, jazda ze stałą prędkością?)

    Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady się trzęsie. Stabilne jest tylko
    jak nie pracuje ;)

    Pozdrawiam !


  • 16. Data: 2011-10-25 17:57:25
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: s2k <s...@d...pl>


    > Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady się trzęsie. Stabilne jest tylko
    > jak nie pracuje ;)
    >
    > Pozdrawiam !

    Albo nie nie miałeś takiego samochodu, albo miałeś mocno dojechany z
    przebiegiem powyżej 600 000. Przed tą awarią nic się nie trzęsło.

    I żebyś mi nie mówił że taki przebieg jest nie możliwy bez kapitalki
    silnika to http://www.youtube.com/watch?v=4iRv1FQqVe0&feature=r
    elated
    i czytaj w opisie co chłop przez ten czas naprawiał(niewiele).


  • 17. Data: 2011-10-25 18:00:59
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-25 12:57, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy
    >> 2000 a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
    >> że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160
    >> nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na
    >> postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
    >> Czy to poduszka silnika, łapa skrzyni czy dwu masa?!
    >
    > Opis jest zbyt niedokładny.
    > Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h
    > (dowolne
    > obroty, również na luzie)? A może czy może tylko przy pewnej kombinacji
    > biegu i obrotów?
    > Pytanie dodatkowe: jest jakaś zależność od stopnia wciśnięcia pedału
    > (przyspieszanie,
    > hamowanie, jazda ze stałą prędkością?)
    >


    Trzęsie najmocniej pomiędzy 80 a 100 km/h. Nie zależnie od biegu. To
    jest wydaje mi się najtrafniejszy opis.

    Na luzie od 1000 rpm do czerwonego pola, nie trzęsie.
    Przy hamowaniu nie przypominam sobie.
    Dawanie gazu, im więcej tym bardziej trzęsie, im mniej tym mniej trzęsie
    ale moim zdaniem i tak na tyle trzęsie że jest to stan nieakceptowalny!


  • 18. Data: 2011-10-25 18:01:29
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-25 12:51, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2011-10-25 12:48, s2k pisze:
    >
    >>> Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.
    >>
    >> Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał.
    >> Masakra jakaś;/
    >
    > Znaczy robił wywar z opon czy z felg? Tak czy siak, masakra ;)
    >

    W domu wszyscy zdrowi?


  • 19. Data: 2011-10-25 18:02:21
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-25 12:51, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2011-10-25 12:48, s2k pisze:
    >
    >>> Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.
    >>
    >> Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał.
    >> Masakra jakaś;/
    >
    > Znaczy robił wywar z opon czy z felg? Tak czy siak, masakra ;)
    >
    wyważał a nie wywarzał mój bład
    przepraszam


  • 20. Data: 2011-10-26 08:29:56
    Temat: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 25 Paź, 17:57, s2k <s...@d...pl> wrote:
    > > Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady się trzęsie. Stabilne jest tylko
    > > jak nie pracuje ;)
    >
    > > Pozdrawiam !
    >
    > Albo nie nie miałeś takiego samochodu, albo miałeś mocno dojechany z
    > przebiegiem powyżej 600 000. Przed tą awarią nic się nie trzęsło.
    >
    > I żebyś mi nie mówił że taki przebieg jest nie możliwy bez kapitalki
    > silnika tohttp://www.youtube.com/watch?v=4iRv1FQqVe0&feature
    =related
    > i czytaj w opisie co chłop przez ten czas naprawiał(niewiele).

    Chyba Ty nie miałeś silnika 5 lub 6 cylindrowego TDI ;P
    Porównując nawet do 5 garnków to 3 cylinders TDI trzęsie się cały
    czas. Nie czułeś tego bo miałeś sprawne poduszki pod motorem, teraz
    jak któraś zdechła to czujesz kulturę pracy 3 cylindrowej jednostki
    bez wałków wyrównoważających ;P

    To że Ty tego nie czujesz to nie znaczy że silnik się nie trzęsie -
    trzęsie się bo 3 cylindrówki tak pracują i tyle.

    Pozdrawiam !

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: