-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 24 Oct 2011 15:11:57 +0200
From: s2k <s...@d...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
Thunderbird/7.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
References: <4ea50f65$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<j834ev$8tb$1@mx1.internetia.pl>
<d...@g...googlegroups.com>
<4ea547d3$0$8442$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...googlegroups.com>
In-Reply-To: <a...@n...googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 111024-1, 2011-10-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 79
Message-ID: <4ea56423$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.33.197
X-Trace: 1319461924 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8452 83.27.33.197:10563
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408745
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-24 14:13, Czarek Daniluk pisze:
> On 24 Paź, 13:11, s2k<s...@d...pl> wrote:
>> W dniu 2011-10-24 10:22, Czarek Daniluk pisze:
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>> On 24 Paź, 09:34, Przemysław Czaja<p...@p...fm> wrote:
>>>> Użytkownik "s2k"
>>
>>>>> Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy
>>>>> 2000 a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
>>>>> że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160
>>>>> nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na
>>>>> postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
>>>>> Czy to poduszka silnika, łapa skrzyni czy dwu masa?!
>>
>>>> Bardziej wygląda na luzy w zawieszeniu - może końcówki drążków?
>>
>>> Nie wydaje mi się.
>>> Ja bym obstawiał na poduszki pod silnikiem.
>>> Któraś wybita i w pewnym przedziale obrotów układ napędowy wibruje.
>>
>>> Może być też i poluzowana któraś łapa od poduszki - efekt będzie
>>> podobny.
>>
>>> Dużo rzeczy może takie zachowanie powodować, trudno stwierdzić bez
>>> obmacania co to jest w tym przypadku.
>>
>>> Pozdrawiam !!
>>
>>> PS: Do tego wszystkiego dodałbym łącznik elastyczny wydechu do
>>> sprawdzenia, i wszystkie gumy mocujące wydech ;)
>>
>> Po dokręcać śruby poduszek? Jak stwierdzić że poduszka/ łapa jest
>> urwana/uszkodzona?! Za wiele nie pomacasz, wszystko zabudowane, żeby co
>> kol wiek zobaczyć pół samochodu trzeba rozkręcić.
>
> Po co pół ?? Osłonę silnika wystarczy od spodu zdjąć, a to nie
> rozbieranie połowy wozu ;)
> Najprościej maska w górę, zaciągasz ręczny i próbujesz ruszyć a ktoś z
> boku obserwuje czy silnik za mocno się nie wychyla ;) 1 - wsteczny, to
> czasami wystarczy do zweryfikowania.
> Jeśli są poduszki hydrauliczne to należy luknąć czy nic z nich nie
> wycieka, jak wycieka to do wyrzucenia.
>
> W Golfie 3 częstą przypadłością było buczenie w okolicach 3000rpm, ja
> w swoim byłym zlikwidowałem owe buczenie (jakby miało coś za chwilę
> spod deski wylecieć) na jakieś ~10kkm ;) później nie chciało mi się
> szukać czego dokręcenie likwidowało ten efekt, a nawymieniałem się
> sporo.
>
> Czasami pomaga poluzowanie łap i lekkie ruszenie w jedną to w drugą
> stronę, ustawienie optymalne silnika i wtedy skręcenie.
>
> Jak był bity i jest źle zrobiony to nic nie zrobisz, możesz przyjąć że
> tttm - ten typ tak ma.
>
> Obejrzyj łącznik elastyczny wydechu i wieszaki, któryś może pękł i
> wydech leży na belce zawieszenia z tyłu i buczy w pewnym zakresie
> obrotów, wiem że potrafi buczeć w 1,9 strasznie, a w 1,4 jako że m
> ajeszcze większe wibracje wszak to 3 cylindry może być tylko jeszcze
> gorzej.
>
> Pozdrawiam !
>
> PS:
> Więcej nie pomogę, swoją przygodę z TDI zakończyłem w kwietniu tego
> roku ;)
Wszystko działało pięknie, przejechałem 1000 km. Ruszyłem do domu a tu
takie klocki, już widziałem lawete, jednak powyżej 100km/h przestało
trzęść i tak dojechałem do domu, pilnując by nie jechać wolniej niż 100
km/h stąd wątpie że to kwestja wcześniejszych przejśc samochodu.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.11 15:59 Przemysław Czaja
- 24.10.11 16:10 to
- 24.10.11 17:19 s2k
- 24.10.11 23:36 Przemysław Czaja
- 25.10.11 01:15 scobowski
- 25.10.11 12:48 s2k
- 25.10.11 12:51 Jakub Witkowski
- 25.10.11 12:57 Jakub Witkowski
- 25.10.11 14:21 Czarek Daniluk
- 25.10.11 17:57 s2k
- 25.10.11 18:00 s2k
- 25.10.11 18:01 s2k
- 25.10.11 18:02 s2k
- 26.10.11 08:29 Czarek Daniluk
- 28.10.11 17:39 s2k
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=