eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpmRe: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 24 Oct 2011 15:11:57 +0200
    From: s2k <s...@d...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
    Thunderbird/7.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
    References: <4ea50f65$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <j834ev$8tb$1@mx1.internetia.pl>
    <d...@g...googlegroups.com>
    <4ea547d3$0$8442$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <a...@n...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 111024-1, 2011-10-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 79
    Message-ID: <4ea56423$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.33.197
    X-Trace: 1319461924 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8452 83.27.33.197:10563
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408745
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-24 14:13, Czarek Daniluk pisze:
    > On 24 Paź, 13:11, s2k<s...@d...pl> wrote:
    >> W dniu 2011-10-24 10:22, Czarek Daniluk pisze:
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>> On 24 Paź, 09:34, Przemysław Czaja<p...@p...fm> wrote:
    >>>> Użytkownik "s2k"
    >>
    >>>>> Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy
    >>>>> 2000 a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
    >>>>> że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160
    >>>>> nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na
    >>>>> postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
    >>>>> Czy to poduszka silnika, łapa skrzyni czy dwu masa?!
    >>
    >>>> Bardziej wygląda na luzy w zawieszeniu - może końcówki drążków?
    >>
    >>> Nie wydaje mi się.
    >>> Ja bym obstawiał na poduszki pod silnikiem.
    >>> Któraś wybita i w pewnym przedziale obrotów układ napędowy wibruje.
    >>
    >>> Może być też i poluzowana któraś łapa od poduszki - efekt będzie
    >>> podobny.
    >>
    >>> Dużo rzeczy może takie zachowanie powodować, trudno stwierdzić bez
    >>> obmacania co to jest w tym przypadku.
    >>
    >>> Pozdrawiam !!
    >>
    >>> PS: Do tego wszystkiego dodałbym łącznik elastyczny wydechu do
    >>> sprawdzenia, i wszystkie gumy mocujące wydech ;)
    >>
    >> Po dokręcać śruby poduszek? Jak stwierdzić że poduszka/ łapa jest
    >> urwana/uszkodzona?! Za wiele nie pomacasz, wszystko zabudowane, żeby co
    >> kol wiek zobaczyć pół samochodu trzeba rozkręcić.
    >
    > Po co pół ?? Osłonę silnika wystarczy od spodu zdjąć, a to nie
    > rozbieranie połowy wozu ;)
    > Najprościej maska w górę, zaciągasz ręczny i próbujesz ruszyć a ktoś z
    > boku obserwuje czy silnik za mocno się nie wychyla ;) 1 - wsteczny, to
    > czasami wystarczy do zweryfikowania.
    > Jeśli są poduszki hydrauliczne to należy luknąć czy nic z nich nie
    > wycieka, jak wycieka to do wyrzucenia.
    >
    > W Golfie 3 częstą przypadłością było buczenie w okolicach 3000rpm, ja
    > w swoim byłym zlikwidowałem owe buczenie (jakby miało coś za chwilę
    > spod deski wylecieć) na jakieś ~10kkm ;) później nie chciało mi się
    > szukać czego dokręcenie likwidowało ten efekt, a nawymieniałem się
    > sporo.
    >
    > Czasami pomaga poluzowanie łap i lekkie ruszenie w jedną to w drugą
    > stronę, ustawienie optymalne silnika i wtedy skręcenie.
    >
    > Jak był bity i jest źle zrobiony to nic nie zrobisz, możesz przyjąć że
    > tttm - ten typ tak ma.
    >
    > Obejrzyj łącznik elastyczny wydechu i wieszaki, któryś może pękł i
    > wydech leży na belce zawieszenia z tyłu i buczy w pewnym zakresie
    > obrotów, wiem że potrafi buczeć w 1,9 strasznie, a w 1,4 jako że m
    > ajeszcze większe wibracje wszak to 3 cylindry może być tylko jeszcze
    > gorzej.
    >
    > Pozdrawiam !
    >
    > PS:
    > Więcej nie pomogę, swoją przygodę z TDI zakończyłem w kwietniu tego
    > roku ;)

    Wszystko działało pięknie, przejechałem 1000 km. Ruszyłem do domu a tu
    takie klocki, już widziałem lawete, jednak powyżej 100km/h przestało
    trzęść i tak dojechałem do domu, pilnując by nie jechać wolniej niż 100
    km/h stąd wątpie że to kwestja wcześniejszych przejśc samochodu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: