    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.os.linux,pl.comp.os.ms-windows.winnt
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: VMWare :)
    Date: Tue, 14 May 2024 23:11:25 GMT

    On 2024-05-14, Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Niczym niepoparte straszenie. To, że TeamViewer coś zrobił, nic nie znaczy.
    > Jest wiele programów darmowych do użytku osobistego i nic się nie dzieje.
    > Ponadto TV jest specyficzny, bo używanie programu oznacza też używanie
    > infrastruktury TV i każde niepłatne połączenie jest realnym kosztem.

    Kilka połączeń w roku, i zrobili mnie permanentnie uzytkownikiem
    komercyjnym. Przeciez oni nie oferują tego bezpłatnie z dobrego serca.
    To jest część startegii marketingowej, więc te koszta są wliczone.
    Gorzej jak sama strategia i jej wykonanie są kiepskiej jakości.

    Kiedyś mieli ceny dość zaporowe zresztą, a teraz nawet nie mam jak
    sprawdzić bo mi się ich strona z cennikiem pod Chrome nie otwiera. Tak,
    że równiez nie sądzę żeby tu musiały zachodzić jakieś podobieństwa z
    VMware. Przynajmniej mam taką nadzieje, choć zalew bylejakości w IT jest
    tak powszechny, że niczego nie można być pewnym.

    --
    Marcin