  • Data: 2024-10-23 17:11:11
    Temat: Re: VM i Fakt
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Oct 2024 15:06:39 +0200, Trybun wrote:
    > Może ktoś potwierdzić że coś u satelitów Play nie gra do końca? Próbuje
    > się dodzwonić do pewnej instytucji a tu zarówno na karcie VM jak i Faktu
    > głos że nie ma takiego numeru!! Po kilku/nastu próbach wreszcie odzywa
    > się wewnętrzna centrala i każe wybrać odpowiedni numer działu,.
    > Następne próby to samo, znowu gadka że nie ma takiego numeru.. Wczoraj
    > pół dnia mi zajęło uzyskanie dwukrotnego połączenia.

    Tak ogólnie - przy mnogosci operatorów, szczególnie VoIP, bywają
    problemy. odbiorca ma numer u operatora X, z sieci A osiągalny, z
    sieci B nie, najlepiej sprawdzac z Orange.

    Druga możliwość - problemy z sygnalizacją stanu.
    Dzwonisz, tam numer np zajęty, a twoja siec odbiera jako NMTN.

    A w Play możesz mieć jeszcze roaming wewnętrzny, i raz dzwonisz z
    sieci Play, a innym razem np Orange.
    Co akurat może pomóc, bo czasem się dodzwonisz :-)

    J.