  • 1. Data: 2009-06-04 14:34:08
    Temat: VIII Rocznica u Różańskich - lista
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Na chwilę obecną odnotowałem następujące zgłoszenia:
    Na tę chwilę figurują jak niżej:

    1. KŁacki+1 (czw-niedz)
    2. Fiodor+3 (czw-niedz)
    3. Hukawa+2 (sr-niedz)
    4. Kora+Wonski (pt-niedz)
    5. Marlboro+1 (sr-niedz)
    6. PJ+Montika (czw-niedz)
    7. Gregor+1 (czw-niedz)
    8. Pryzmat +2,75 (czw-niedz)
    9. Zenpap+3 (pt-sob)
    10. Andrzej Andrzejewski+3 (czw-pt)
    11. Wiewiór +1,6 (czw-niedz)
    12. Delta (pt-niedz)
    13. Kuba
    14. Budyn (sr-niedz)
    15. Donia (sr-niedz)
    16. Michaś (sr-niedz)
    17. Kaja+5 (sr-niedz)
    18. Kocyk+1 (sr-niedz)
    19. Tytus+1+p (czw-niedz)
    20. Doktorski+1 (sr-niedz)
    21. Odys+3+1d (czw/pt-niedz)
    22. Bogusz+1 (czw-niedz)
    23. Fat+1 (czw-niedz)
    24. Drutek+3 (czw-niedz)
    25. Borucka+2 (czw-niedz)
    26. AD+2 (czw-niedz)
    27. Dafca (czw-niedz)
    28. Ern+2 (czw-niedz)
    29. Magic+3 (czw-niedz)
    30. Inzynier+4 (czw-niedz)
    31. Bartek+1 (czw-niedz)
    32. Kwiatek (czw-niedz)
    33. DonPedro+1 (czw-sob)
    34. Dzikaantylopa (czw-niedz)
    35. MMikołaj (sr-niedz)
    36. Wieca+3 (czw-niedz)
    37. Moskal (czw-niedz)
    38. Kefir+2 (sr-niedz)
    39. Jadzio+1+1d (pt-niedz)
    40. Pete+3 (czw-niedz)
    41. TonyCash+1p (czw-niedz)
    42. TDMczuk+1+2d (czw-niedz)
    43. DarIPat+4 (pt-niedz.
    44. Cpt. Nemo (czw-niedz)
    45. Witek+4 (cz-niedz)
    46. ZimnaOla+1 (sob-niedz)
    47. deFresz+1+1d (czw-niedz)
    48. Lesor (czw-niedz)
    49. Miednica+1 (czw-niedz)
    50. Kropka+1 (czw-niedz)
    51. MałyJarek+2 (czw-niedz)

    Zapisy przyjmuję do poniedziałku, 8 czerwca. Potem nocleg bez
    gwarancji, na doczepkę po uzgodnieniu z recepcją Hartka.
    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 2. Data: 2009-06-04 18:05:24
    Temat: Re: VIII Rocznica u Różańskich - lista
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Jacek Różański wrote:
    > Na chwilę obecną odnotowałem następujące zgłoszenia:
    > Na tę chwilę figurują jak niżej:

    Czy ktos ma wolne miejsce w (raczej na) duzym samochodzie i moze nam zabrac
    rower?

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 3. Data: 2009-06-04 18:11:32
    Od: Ern <s...@w...stad>

    Jacek Różański napisał(a):
    > Na chwilę obecną odnotowałem następujące zgłoszenia:
    > Na tę chwilę figurują jak niżej:

    No nieźle, nieźle - naliczyłem się ponad 100 osób !!!

    Ern

  • 4. Data: 2009-06-05 05:16:32
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Michał Demczuk"
    Czy ktos ma wolne miejsce w (raczej na) duzym samochodzie i moze nam zabrac
    rower?

    Nie za wczesnie jeszcze na rower??? Rozumiem Wats - wszedl chlopak w
    niebezpieczny wiek ale Ty??? :):):)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 5. Data: 2009-06-05 05:45:47
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Ern wrote:

    > No nieźle, nieźle - naliczyłem się ponad 100 osób !!!

    Nie ma sie czym podniecac
    IMO standard

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 6. Data: 2009-06-05 06:24:21
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Michał Demczuk pisze:

    > Czy ktos ma wolne miejsce w (raczej na) duzym samochodzie i moze nam zabrac
    > rower?

    Ja :)

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 7. Data: 2009-06-05 06:35:29
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Tytus z Fabryki wrote:
> [...]
    > zabrac rower?
    >
    > Nie za wczesnie jeszcze na rower??? Rozumiem Wats - wszedl chlopak w

    Z synem chce pojezdzic. Poza tym odpoczac chcialbym od pracy :)
    Drutek, dzieki, odezwe sie!

    Pozdr..

  • 8. Data: 2009-06-05 08:16:17
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Ern pisze:

    Hej

    > No nieźle, nieźle - naliczyłem się ponad 100 osób !!!

    Jak znajdę kufra kluczyki to może nawet w porywach ponad 101 ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2009-06-05 08:17:50
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kryhu pisze:

    > Jak znajdę kufra kluczyki to może nawet w porywach ponad 101 ;)

    W takim razie jedź bez kufra ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2009-06-05 08:23:39
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Cze, 10:16, Kryhu <k...@p...pl> wrote:

    > Jak znajdę kufra kluczyki to może nawet w porywach ponad 101 ;)
    Pozyczyc Ci? Mam zapasowe. :)

    pzdr, dr
    FJR/525