  • 1. Data: 2012-01-11 12:03:57
    Temat: VIA/S3G UniChrome Pro IGP + 1680x1050/60Hz
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Jak dodać do listy trybów wyświetlania integry VIA/S3G UniChrome Pro IGP
    rozdzielczość 1680x1050 (monitor 22" MAG TU2253W), system XP Pro SP3?
    Karta zawiera tylko tryby 4:3 (może jest jakiś hint dotyczący rejestru
    systemowego, bądź program tuningujący)?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2012-01-11 14:59:06
    Temat: Re: VIA/S3G UniChrome Pro IGP + 1680x1050/60Hz
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozdzielczość 1680x1050 (monitor 22" MAG TU2253W), system XP Pro SP3?
    > Karta zawiera tylko tryby 4:3 (może jest jakiś hint dotyczący rejestru

    Z ciekawości tylko spytam - czy "ukryj tryby których ten monitor nie może"
    odptaszone? Takie coś też przerabiałem, odptaszałem i pokazywały się tryby
    ukryte (w ten sposób ustawiałem 1920x1080 dla monitora, który farbycznie
    może tylko 1280x1024, CRT, ładnie wytrzymywał, w końcu odchylanie wiele się
    nie różniło), może jest, tylko rozdziałka jest "nieprawomyślna", bo np.
    odświeżanie jest poza granicą przyjętą przez ster, czy co tam jest, jako
    bezpieczna...? Więc odptaszenie poda i te tryby, które są "niebezpieczne",
    jeśli tylko są przewidziane. W ten sposób swojego małego LCD 1280x1024 mogę
    nakarmić większą rozdziałką, albo po prostu ciemnieje "out of range", albo
    nawet wyświetli kilka, skalując obraz.
    A program... Power Strip bodajże, czy jakoś tak...

  • 3. Data: 2012-01-12 10:35:32
    Od: daromar <...@m...com>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 13:03:57 +0100, OMSON napisał(a):

> [...]
    > rozdzielczość 1680x1050 (monitor 22" MAG TU2253W), system XP Pro SP3?
    > Karta zawiera tylko tryby 4:3 (może jest jakiś hint dotyczący rejestru

    Miałem podobną sytuację i z tego co pamiętam sterowniki do S3 Unichrome
    nie wspierają rozdzielczości typu widescreen.
    Możesz sprawdzić czy program typu power strip czegoś nie da.

    --
    daromar