  • 1. Data: 2010-06-02 10:19:37
    Temat: [Ogloszenie] VFR do sprzedania
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Wszytkie szczegoly tu:
    http://www.allegro.pl/item1058723867_honda_vfr_750_r
    c_36_kufer_centr_ze_stelazem.html

    To motocykl mojego pracownika, wiec wszytkie pytania do niego.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 2. Data: 2010-06-04 06:37:27
    Temat: Re: [Ogloszenie] VFR do sprzedania
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Demczuk" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wszytkie szczegoly tu:
    > http://www.allegro.pl/item1058723867_honda_vfr_750_r
    c_36_kufer_centr_ze_st
    > elazem.html To motocykl mojego pracownika, wiec wszytkie pytania do niego.

    "UPRASZA SIE O NIE DZWONIENIE W SPRAWACH:
    - Za ile jest do oddania, bo do oddania nie jest tylko do sprzedania
    - Daje 6 tysi i biore!, za taka kase to CB 500 w dobrym stanie
    - A ile to wyciaga? - nawet nie mamy o czym rozmawiac"

    Po takim opisie to chuj z kulawą nogą tam nie zadzwoni...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-06-04 08:33:26
    Temat: Re: VFR do sprzedania
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    > Po takim opisie to chuj z kulawą nogą tam nie zadzwoni...

    Zadzwoni ten, kto bedzie wiedzial czego szuka i ma na to pieniadze.
    Wcale sie nie dziwie, ze kolo nie chce sluchac mendzenia przez
    telefon.

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 4. Data: 2010-06-04 08:41:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "LukeB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Zadzwoni ten, kto bedzie wiedzial czego szuka i ma na to pieniadze.
    > Wcale sie nie dziwie, ze kolo nie chce sluchac mendzenia przez
    > telefon.

    Każdy kto chce kupić ma pieniądze. Albo kredyt. Każdy też będzie zadawał
    pytania. Nikt nie wie kto jest oszustem/kowalem. Dlaczego ma niby nie
    odpowiedzieć jaką max prędkość osiąga moto? Bo ma gruźlicę i wyciąga 60km/h
    i Misiek nie chce o tym mówić? I ostatnia kwestia - każdy będzie się
    targował. Cena u Miśka oczywiście jest z kosmosu - nikt mu tyle nie da od
    ręki. Nigdy. Jak ktoś to kupi za tą cenę to chyba jakiś debil... Po opisie
    traktującym potencjalnego nabywcę jak chuja, natręta i przygłupa, zdziwiłbym
    się jakby wogóle ktokolwiek zadzwonił...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-06-04 16:30:56
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 4 Jun 2010 08:37:27 +0200, Grzybol <g...@w...pl>
    wrote:

    > Po takim opisie to chuj z kulawą nogą tam nie zadzwoni...

    To nie dzwoń.

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-06-05 17:58:50
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    > traktującym potencjalnego nabywcę jak chuja, natręta i przygłupa, zdziwiłbym
    > się jakby wogóle ktokolwiek zadzwonił...

    Socjopatia - zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem
    podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie,
    uwidaczniające się w wyraźnym braku przystosowania do życia w
    społeczeństwie.
    Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie
    potrafią podporządkować się zasadom współżycia społecznego
    Zaburzenie osobowości jest stanem psychicznym, w którym następuje
    częściowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie
    gwałtowne zmiany osobowości. Osobowość może ulec dezintegracji gdy
    dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być
    jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości
    nie są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i
    psychospołeczne.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 7. Data: 2010-06-05 18:58:32
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Socjopatia
    (...)

    O kurwa - wszystko by sie zgadzalo. Wiedzialem, ze jest takie slowo, ale
    nigdy nie interesowalo mnie co tak naprawde znaczy.

    Dzieki - teraz juz duzo zrozumialem.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-06-05 20:42:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości nie
    > są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i

    Gej -
    Słowo gej pochodzi od angielskiego gay, które pierwotnie było stosowane jako
    przymiotnik w znaczeniu beztroski, szczęśliwy, wesoły, skłonny do żartów,
    barwny, kolorowy. Słowo to zaczęło przyjmować seksualną konotację pod koniec
    XVII wieku. Po raz pierwszy słowa gay w odniesieniu do osób homoseksualnych
    użyto w latach 20. XX w., jednak dopiero w połowie wieku zaczęto je stosować
    jako antonim heteroseksualności, początkowo w kontekście kampowego wyglądu
    opisywanych przez nie osób. W latach 60. XX wieku społeczność LGBT zaczęła
    stosować słowo gay w odniesieniu do samej siebie i z pozytywną konotacją,
    według filozofa Michela Foucaulta jako wyraz "walki o nową świadomość,
    niezależną tożsamość i społeczne uznanie"[1].

    Jeffrey Weeks, brytyjski historyk seksualności, twierdzi, że słowo gej to
    auto-etykietka tych, którzy pogodzili się ze swoją orientacją homoseksualną
    i nie obawiają się okazywać jej zewnętrznemu światu[2].

    W języku polskim słowo gay zaczęło pojawiać się w piśmie w drugiej połowie
    lat 80. Spolszczeniu uległo w połowie lat 90., kiedy przybrało formę gej i
    stało się synonimem homoseksualisty[3]. Żeńskim odpowiednikiem tego
    określenia jest lesbijka.

    W języku angielskim określenie "gay" odnosi się często również do
    homoseksualnych kobiet, stając się synonimem "osoby homoseksualnej" -
    niezależnie od płci. Podobne znaczenie ma przymiotnik "gejowski", który bywa
    stosowany ogólnie w kontekście orientacji odmiennych od heteroseksualnej[4].
    Antonimem nazwy 'gej', jako osoby homoseksualnej jest często używany
    popularny zwrot : (ang) straight na określenie osoby heteroseksualnej.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-06-06 11:10:08
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-05 22:42, Grzybol pisze:
> [...]
    > sta?o si? synonimem homoseksualisty[3]. ?e?skim odpowiednikiem tego
    > okre?lenia jest lesbijka.
    >
    > W j?zyku angielskim okre?lenie "gay" odnosi si? cz?sto r?wnie? do
    > homoseksualnych kobiet, staj?c si? synonimem "osoby homoseksualnej" -
    > niezale?nie od p?ci. Podobne znaczenie ma przymiotnik "gejowski", kt?ry bywa
    > stosowany og?lnie w kontek?cie orientacji odmiennych od heteroseksualnej[4].
    > Antonimem nazwy 'gej', jako osoby homoseksualnej jest cz?sto u?ywany
    > popularny zwrot : (ang) straight na okre?lenie osoby heteroseksualnej.

    Tutaj nikogo nie zainteresujesz swoimi preferencjami.

  • 10. Data: 2010-06-06 11:16:37
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    CUT pisze:

    > Tutaj nikogo nie zainteresujesz swoimi preferencjami.

    Eeeee, podobno ponizej litra to dla pe....