  • 11. Data: 2009-04-07 20:07:58
    Temat: Re: VAT od paliwa w całości
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:
    > Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to zmień księgową:)

    No z tej jestem zadowolony

    księgowy jest po to żeby tak kombinował żeby się
    > wszystko dało odliczyć a nie żeby srał pod siebie i mówi tego nie i tamtego
    > nie. Non stop słysze jak to super sięgowi mówią że bezpiecznie to odliczyć
    > 60% albo wcale co to znaczy bezpiecznie?

    Haha. prawisz ze ksiegowy cuda moze robic??

    > Dzwoniłem do US i laska sama nie wiedziała czy można czy nie i skończyło się
    > tak że powiedziała niech pan odlicza 100%, jak pan lubi walczyć. A że lubie
    > to ide po całości 100% VAT od zakupu Vat od paliwa i jednorazowa amortyzacja

    Napisz, prosze jak wyszła Twoja walka po pierwszej kontroli...
    I ile na tym straciłeś ;)
    Bazujesz na rozmowach z Panią w US?? Gratuluje...

    > Rafał - księgowy jak potrzeba:)

    Słyszałem opinie ze najlepiej to być sobie samym księgowym. Ale tu
    trzeba non stop w przepisach siedziec. Ja tam wole soja działke
    uprawiac....

    pzd

    Darek

    --
    1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 12. Data: 2009-04-08 06:41:58
    Temat: Ciąg dalszy Re: VAT od paliwa w całości
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Magic pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,VAT-od-paliwa-odli
    czysz-nie-tylko-w-autach-z-kratka,wid,11013062,wiado
    mosc.html

    Ciąg dalszy -
    http://www.moto.wp.pl/kat,23681,title,Awantura-o-kra
    tke-fiskus-walczy-w-NSA,wid,11018229,wiadomosc.html

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-04-08 09:48:55
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    donia wrote:

    > może podeprzyj się interpretacją ogólną MF :)

    Gdzie ona jest, bom niewidomy.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 14. Data: 2009-04-08 11:51:23
    Temat: Re: Ciąg dalszy Re: VAT od paliwa w całości
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Magic pisze:
> [...]
    >

    > Ciąg dalszy -
    > http://www.moto.wp.pl/kat,23681,title,Awantura-o-kra
    tke-fiskus-walczy-w-NSA,wid,11018229,wiadomosc.html

    Najlepsze jest ostatnie zdanie:
    "
    MF nie obawia się tego. - Niezależnie od treści takiej uchwały i tak nie
    wyrazimy zgodny na pełne odliczanie VAT - deklaruje w "PB" Maciej Grabowski.
    "

    pozdr.
    Mystik

  • 15. Data: 2009-04-08 14:05:09
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Mystik" <

> [...]
    > MF nie obawia się tego. - Niezależnie od treści takiej uchwały i tak nie
    > wyrazimy zgodny na pełne odliczanie VAT - deklaruje w "PB" Maciej

    dokladnie, i izba w krakowie twierdzi, to samo - na razie wyrok nie jest
    prawomocny, bedzie skarga kasacyjna czy jak sie to tam nazywa i wtedy cos
    wiecej powiedza
    zadnego odliczania vatu od paliwa do motocykli, a motocykl "60% i nie
    wiecej..."

    --
    ania

  • 16. Data: 2009-04-08 14:52:17
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości
    > prawomocny, bedzie skarga kasacyjna czy jak sie to tam nazywa i wtedy cos
    > wiecej powiedza
    > zadnego odliczania vatu od paliwa do motocykli, a motocykl "60% i nie
    > wiecej..."

    możesz 100% procent odliczyć jeśli będziesz motocykl wypożyczać, a jak to
    ugryźć żeby było że wypożyczasz to już inny problem. Z tego co wiem okres
    wypożyczenia musi trwać nie mniej jak pół roku.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

    ps. ja tam ide po bandzie:)

  • 17. Data: 2009-04-08 15:23:53
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski"

    > możesz 100% procent odliczyć jeśli będziesz motocykl wypożyczać, a jak to

    nie mam tego w zakresie dzialalnosci i szkoda mi na to nerwow i czasu,
    trzeba pozniej chociaz raz komus wypozyczyc

    --
    ania

  • 18. Data: 2009-04-08 15:43:37
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > możesz 100% procent odliczyć jeśli będziesz motocykl wypożyczać, a jak to
    > ugryźć żeby było że wypożyczasz to już inny problem. Z tego co wiem okres
    > wypożyczenia musi trwać nie mniej jak pół roku.

    mozesz rozwinac kwestie?
    wypozyczasz komercyjnie(zarabiasz na tym - przynajmniej teoretycznie;]
    motocykl na pol roku?
    biorac pod uwage ceny wypozyczenia np. we wloszech czy grecji, to zamiast
    pozyczac (na pol roku)
    taniej kupic dwa nowe sprzety;]

    > ps. ja tam ide po bandzie:)

    i tak trzymaj!;]

  • 19. Data: 2009-04-08 16:05:40
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > wypozyczasz komercyjnie

    a tak i "innej beczki":
    jaki jest PKD2007 -->wynajem i dzierzawa (wypozyczanie) motocykli?
    nie moge znalezc- chyba, ze 77.39.Z-"Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn,
    urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane"

    pzdrw
    Piotr

  • 20. Data: 2009-04-08 18:36:46
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > maszyn,
    > urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane"

    ja będę się starał załatwić to przez organizacje jakiś imprez przy użyciu
    mojego KTM 450exc i w ramach tej imprezy motocykl będzie służył do
    przejażdżki, mam koleżankę co ma firmę i w ten sposób ugryziemy to, znaczy
    ja jej papier a ona mi za vat. Ot i taki mam pomysł czy zadziała zobaczymy
    co na to te stare ku...... w US:)

    Wychodzę z założenia że jak nas państwo je....e non stop na każdym kroku to
    przynajmniej trzeba próbować się zrewanżować

    pozdrawiam
    rafał