    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ciąg dalszy Re: VAT od paliwa w całości
    Date: Wed, 8 Apr 2009 20:36:46 +0200

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:grii25$38h$1@news.onet.pl...

    > a tak i "innej beczki":
    > jaki jest PKD2007 -->wynajem i dzierzawa (wypozyczanie) motocykli?
    > nie moge znalezc- chyba, ze 77.39.Z-"Wynajem i dzierżawa pozostałych
    > maszyn,
    > urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane"

    ja będę się starał załatwić to przez organizacje jakiś imprez przy użyciu
    mojego KTM 450exc i w ramach tej imprezy motocykl będzie służył do
    przejażdżki, mam koleżankę co ma firmę i w ten sposób ugryziemy to, znaczy
    ja jej papier a ona mi za vat. Ot i taki mam pomysł czy zadziała zobaczymy
    co na to te stare ku...... w US:)

    Wychodzę z założenia że jak nas państwo je....e non stop na każdym kroku to
    przynajmniej trzeba próbować się zrewanżować

    pozdrawiam
    rafał