    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: VAT od motocykla - nareszcie korzystne orzeczenie NSA!
    Date: Mon, 23 Mar 2009 17:34:24 +0100

    WIR pisze:

    > a dzialalnosc gospodarcza to oznacza przepraszam zawsze roboty
    > budowlane albo serwis urzadzen polaczony z ich transportem?
    > Bo w Polsce takie podejscie wydaje sie byc obowiazujace.
    > Najciezsza rzecza, ktora musze wozic w ramach mojej dzialalnosci jest
    > notebook - spokojnie z nim na motocyklu jezdze bez przyczepki ;).
    > To rozgraniczanie na ciezarowe/pozostale nawet w samochodach jest wg
    > mnie idiotyzmem, ktory jakos wszyscy z pokora akceptujemy.

    Gdyby, powtarzam, **gdyby** ustawodawca musiał argumentować celowość
    rozsądkowośc takich przepisów, uzasadnienie by było w lekko
    historycznych już czasach przemysłu ciężkiego jako jedynej formy
    "zabezpiecznia potrzeb ludności".
    Wtedy ciężarówka wiodąca rzecz. A propos, do poloneza bez kratki
    wkładałem całe szafy instalacyjne, które do aut z kratką już nie wchodzą.

    Ponieważ nie musi argumentować, może po prostu wy.....ć przepraszam
    uzyskać dochody na dynamicznej sferze usług.