  • 41. Data: 2004-02-22 00:25:32
    Temat: Re: VAT na Internet
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Sat, 21 Feb 2004 20:47:53 +0100, "M. Tankard" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Nie wiem sk?d czerpiesz wiedzę, ale zalecam weryfikację...
    >Dyrektywa to niestety nakaz zostawiaj?cy pewn? swobodę w osi?ganiu celów

    Przy zalozeniu ze CEL dyrektywy bedzie osiagniety.

    CEL = zredukowana > 5
    CEL = podstawowa > 15

    CEL = wszystko podstawowa
    CEL = wyjatkowo zredukowana

    Paul
    "...Look at the Latvian's attitude. They even hate asparagus.
    'Falck Apsargs' Who has something against asparagus?..." J.K.

  • 42. Data: 2004-02-22 00:28:51
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Sat, 21 Feb 2004 21:00:25 +0100, f...@i...pl wrote:

    >jakos inne panstwa nie staraja sie tak jak Polska w stosowaniu dyrektyw.

    Stosuja, stosuja, a jak nie wierzysz, to poszukaj w roznych
    kombinacjach razem tych wyrazen

    directive implementation (transposition)
    court case
    state liability
    judgement

    Dyrektywy to nie sa jakies deklaracyjki z WTO czy ONZ. Wykonujemy
    albo kaplica.

  • 43. Data: 2004-02-22 02:12:47
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "M. Tankard" <m...@g...pl> wrote :

    > Natomiast co do tłumaczenia wymogami UE - ten rząd wynegocjował
    > takie a nie inne warunki i teraz nie ma specjalnej mozliwości na
    > wycofanie się

    aaa tz Unia moze sie wycofac z tego co "wynegocjowalismy", a my nie ?
    :) dobre dobre !

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 44. Data: 2004-02-22 10:33:46
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik <Adam --- foto@vipUSUNXTO.interia.pl> napisał w wiadomości

    > bo co to jest "dostep szerokopasmowy" ? :)
    > dla politykiera to pewnie DSL i Neostrada...
    > dla inzyniera to wszystkie dzierzawki, aby nie bylo niepewnosci w US to
    > glownie z podkladem xDSL... no wlasnie - ciekawe jak skarbowka to bedzie
    > interpretowac ? :))))
    >
    > bo gdyby sie zaglebic z literature, to sie okaze, ze wszystko >64kbps
    > jest szerokim pasmem :)
    >
    > Adam

    Z tego co wbijaja do glowy przyszlym inzynierom telekomunikacji:

    "Podstawowe cechy transmisji sygnału w systemie szerokopasmowym:
    -widmo sygnału przesyłanego jest znacznie szersze od widma sygnału danych;
    -poszerzenie widma (spreading) odbywa się przy pomocy specjalnego sygnału
    kodowego (sygnału pseudolosowego);
    -przy odbiorze następuje zawężenie widma (despreading), do którego konieczna
    jest znajomość kodu (nadawczego lub przetworzonego) zsynchronizowanego z
    kodem nadawczym;
    Zgodnie z tą definicją sygnały FM, PCM, ATM,SDH i etc, pomimo że ich widmo
    jest znacznie szersze od widma sygnałów informacyjnych nie są sygnałami
    szerokopasmowymi."

    W skrocie - pod ta definicje nie podchodzi zaden xDSL. To jak bedzie z
    ustawa - 0% tylko dla CDMA, GPS i kilku innych systemow? Czy tez panowie
    (p)oslowie napisza nowa definicje systemu szerokopasmowego?

    the.one

  • 45. Data: 2004-02-22 12:19:18
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    RusH wrote:

    > aaa tz Unia moze sie wycofac z tego co "wynegocjowalismy", a my nie ?
    > :) dobre dobre !

    To są zapisy traktatu - podpisaliśmy, ratyfikowaliśmy, więc teraz na
    prawdę nia ma możliwości ruchu - smutne to ale prawdziwe.

    --
    Michał

  • 46. Data: 2004-02-22 12:20:20
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    Paul wrote:

    > Przy zalozeniu ze CEL dyrektywy bedzie osiagniety.
    >
    > CEL = zredukowana > 5
    > CEL = podstawowa > 15
    >
    > CEL = wszystko podstawowa
    > CEL = wyjatkowo zredukowana

    Dokladnie tak, niestety :(

    --
    Michał

  • 47. Data: 2004-02-22 15:08:01
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 22 Feb 2004, M. Tankard wrote:

    > Nie wiem jak jest w Irlandii jeżeli chodzi o VAT, my mamy wynegocjowany
    > i podpisany traktat który jasno precyzuje nasze obowiązki.

    Zapoznaj sie prosze z VI dyrektywa i sprawdz w niej konstrukcje
    podatkow obrotowych.

    Wojtek

  • 48. Data: 2004-02-22 16:54:13
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    the.one napisał w <c1a0pn$2tb$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > Zgodnie z tą definicją sygnały FM, PCM, ATM,SDH i etc, pomimo że ich
    > widmo jest znacznie szersze od widma sygnałów informacyjnych nie są

    Nie wiem czy nie pomyliłes sygałów z szeregowym rozpraszaniem widma z
    internetem szerokopasmowym. To drugie to raczej wszystko szybsze od
    modemu.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 49. Data: 2004-02-22 16:54:48
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

> [...]

    > Zgodnie z tą definicją sygnały FM, PCM, ATM,SDH i etc, pomimo że ich
    > widmo jest znacznie szersze od widma sygnałów informacyjnych nie są

    Nie wiem czy nie pomyliłes sygałów z rozpraszaniem widma z internetem

  • 50. Data: 2004-02-22 21:20:11
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Sat, 21 Feb 2004 11:30:48 +0100 I had a dream that KrzysiekPP
    <j...@n...ceti.pl> wrote:
    > Kupujesz router z 22% VAT. Ale klientowi wystawiasz za internet fakture
    > zwolniona, czyli bez VAT. Nie masz VAT, wiec nie masz zwrotu VAT.
    > Dlatego dla ciebie router podrozal faktycznie o 22% ;-)))))))))))
    > Czyli koszt routera trzeba wrzucic w koszty klientowi. Dlatego trzeba mu
    > podniesc cene ...

    Demagogia rodem z LPR...
    Przecież podłączasz nowych klientów - za instalację internetu dalej jest
    22% vat. Albo usługi hostingowe, skrzynkę e-mail czy cokolwiek innego.