-
X-Received: by 10.140.22.239 with SMTP id 102mr279008qgn.1.1414274402963; Sat, 25 Oct
2014 15:00:02 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.22.239 with SMTP id 102mr279008qgn.1.1414274402963; Sat, 25 Oct
2014 15:00:02 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin3!goblin.stu.neva.ru!i.newsfeed.yosemite.net!newsfeed.yo
semite.net!news.glorb.com!uq10no17598326igb.0!news-out.google.com!u5ni12qab.1!n
ntp.google.com!u7no145921qaz.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
ps.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 25 Oct 2014 15:00:02 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <k...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.183.146;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.183.146
References: <543c334b$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<2...@g...com>
<1...@g...com>
<1...@g...com>
<g...@n...chmurka.net>
<9...@p...pl.invalid>
<k...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: VARTA czy CENTRA?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 25 Oct 2014 22:00:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547954
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 25 października 2014 21:32:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Sat, 25 Oct 2014 19:02:27 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> >> k...@g...com wrote:
> >>> wynoszącego niecałe 15V. Prąd jest nieistotny.
> >> A producenci podaja maksymalny prad ladowania ot tak...
> >
> > Ale maksymalny prąd podają tylko dla hermetycznych maleństw
> > montowanych w motocyklach. Na akumulatorze samochodowym jeszcze nie
> > spotkałem opisu prądu ładowania.
>
> Mogles nie spotkac, bo "wszyscy wiedza jak sie laduje". 0.1C.
> Swoja droga ciekaw jestem ile w tym prawdy, ze taki prad najlepszy.
> Obecnie, a nie w technice sprzed 100 lat.
>
> Ale zobacz to
> http://www.optimabatteries.com/download_file/view/80
1/446/
>
> Recommended Charging Information:
> Alternator: 13.3 to 15.0 volts
> Battery Charger (Constant Voltage): 13.8 to 15.0 volts; 10 amps
> maximum; 6-12 hours approximate
> Float Charge: 13.2 to 13.8 volts; 1 amp maximum; (indefinite time at
> lower voltages)
>
> Rapid Recharge(Constant voltage charger): Maximum voltage 15.6 volts.
> No current limit as long as battery temperature remains below 125°F
> (51.7°C). Charge until current drops below 1 amp.
>
> I tabelka ze 100A moze naladowac 44Ah w ok 35 minut :-)
>
> > A moc współczesnych alternatorów w
> > osobówkach przekracza 1kW, w większych samochodach jest już tylko
> > więcej.
>
> Tylko napiecie rzedu 14V, i mysle ze duzo nie poplynie.
>
> J.
Da się policzyć ile popłynie. W realu akumulator mocno zmęczony kręceniem jak zapali
to przez moment przy współczesnych alternatorach popłynie 40-60A.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.14 00:00 Witolko
- 26.10.14 00:18 RoMan Mandziejewicz
- 26.10.14 00:21 k...@g...com
- 26.10.14 00:32 k...@g...com
- 26.10.14 00:52 J.F.
- 26.10.14 01:13 Witolko
- 26.10.14 01:14 Witolko
- 26.10.14 01:37 Witolko
- 26.10.14 02:47 J.F.
- 26.10.14 02:51 k...@g...com
- 26.10.14 14:52 Witolko
- 26.10.14 14:52 Witolko
- 26.10.14 15:07 k...@g...com
- 27.10.14 08:01 J.F.
- 27.10.14 17:37 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=