-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Witolko" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <543c334b$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<2...@g...com>
<1...@g...com>
<1...@g...com>
<g...@n...chmurka.net>
<m...@4...net>
<m22ba5$cge$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<544ae5fd$1$18078$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<544c1da6$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
In-Reply-To: <6...@g...com>
Subject: Re: VARTA
Date: Sun, 26 Oct 2014 01:13:40 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 22
Message-ID: <544c2ed4$0$11137$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-213-80.static.espol.com.pl
X-Trace: 1414278868 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 11137 94.229.213.80:2415
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547960
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:6b9351e1-e1ac-4806-8bc9-0a2192955903@googlegrou
ps.com...
K : Zgadza się. Szkodzi za wysokie napięcie. Jeśli będziesz miał źródło napięciowe
14,5V mogące dostarczyć 50A i podłączysz do niego rozładowany ale nie uszkodzony
akumulator. To w pierwszej chwili popłynie prąd ograniczony wydajnością źródła i
rezystancją wewnętrzną akumulatora. Prąd w takim przypadku będzie zbliżony do 50A
Takie ładowanie nie uszkodzi akumulatora i nie będzie miało wpływu na jego żywotność
w samochodzie, bo tak jest ładowany akumulator w samochodzie. Jest ładowany ze źródła
napięciowego o dużej wydajności prądowej. Jeśli jednak samochodowy akumulator
rozruchowy zaczniesz ładować ze źródła napięciowego 15,5V i to źródło będzie miało
obciążalność pół ampera. To po przekroczeniu na zaciskach akumulatora jakiegoś
magicznego napięcia w okolicach 15V to pól amperem jeśli ładowanie będzie
dostatecznie długo trwało zniszczy akumulator.
------------------------------
W: Zgadza się. Nie pisałem, że jest inaczej.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.14 01:14 Witolko
- 26.10.14 01:37 Witolko
- 26.10.14 02:47 J.F.
- 26.10.14 02:51 k...@g...com
- 26.10.14 14:52 Witolko
- 26.10.14 14:52 Witolko
- 26.10.14 15:07 k...@g...com
- 27.10.14 08:01 J.F.
- 27.10.14 17:37 Trybun
- 27.10.14 17:37 Trybun
- 27.10.14 18:35 Michał Baszyński
- 27.10.14 18:37 Michał Baszyński
- 27.10.14 18:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=