  • 1. Data: 2009-10-25 15:03:10
    Temat: VALE EGG 9
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc
    Jak w temacie - dla niezorientowanych V. Rossi po raz 9 zostal mistrzem
    swiata w MotoGP

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 2. Data: 2009-10-25 22:46:59
    Temat: Re: VALE EGG 9
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.10.2009 Tytus <t...@g...pl> napisał/a:
    > Czesc
    > Jak w temacie - dla niezorientowanych V. Rossi po raz 9 zostal mistrzem
    > swiata w MotoGP

    Został jeszcze jeden wyścig i tych 3 panów ma sobie, (mam nadzieję)
    jeszcze coś na wzajem do wytłumaczenia. Tak już bez przeliczania
    miejsca na punkty. Tak, na upartego może być czterech.
    No i dobry wyścig, to był w klasie 250.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2009-10-26 06:17:03
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    ***"kakmar"
    Został jeszcze jeden wyścig i tych 3 panów ma sobie, (mam nadzieję)
    jeszcze coś na wzajem do wytłumaczenia.

    Eeee juz pozamiatane, Vale nie lubi Valencji - A Kamieniarz jest poza
    zasiegiem reszty.

    ***No i dobry wyścig, to był w klasie 250.

    Cos niesamowietego - fotofinisz chyba nie rozwiazal sprawy zdaje sie ze
    brane pod uwage bylo najszybsze okrazenie...
    Mam nadzieje ze GP2 bedzie dostarczac takich emocji jak 250 teraz. No i ze
    Vale przejdzie do Ducati.
    Oj bedzie sie dzialo :)
    A teraz zle wiesci...Sport Klub ma podpisana umowe na transmisje MotoGP na 3
    lata....

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 4. Data: 2009-10-26 09:14:41
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Paź, 07:17, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > A teraz zle wiesci...Sport Klub ma podpisana umowe na transmisje MotoGP na 3
    > lata....
    A co w tym zlego?

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 5. Data: 2009-10-26 09:32:14
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.10.2009 doktorski <d...@g...com> napisał/a:

    > A co w tym zlego?

    Właśnie, wole nawet na SpotrtKlubie, nie przerywają wyścigu reklamami
    i komentarze jakieś bardziej znośne.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2009-10-26 10:09:26
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    *** A co w tym zlego?

    SK ma stosunkowo maly zasieg w sensie dostepnosci - w porownaniu z ES.
    A z kim nie chce pogadac na temat MotoGP mowi ze nie oglada bo nie ma SK

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 7. Data: 2009-10-26 16:43:25
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał

    > A teraz zle wiesci...Sport Klub ma podpisana umowe na transmisje MotoGP na
    > 3 lata....

    Złe??? Bardzo dobre, w SK nie ma reklam co 10 minut a i komentuja jakos
    sprawniej.
    No i sugestie do redakcji via mail sa szybko rozpatrywane, patrz jak na
    ktorejs
    konferencji pras po wyscigu komentatorzy nie slyszeli glosu natomiast
    lecial na wizji i szybko sie zamkneli zeby nie zagluszac co mowi pan
    scigant.
    A ze maly zasieg, to juz monitowac nalezy swojego TV providera.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2

  • 8. Data: 2009-10-27 08:07:01
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > *** A co w tym zlego?
    >
    > SK ma stosunkowo maly zasieg w sensie dostepnosci - w porownaniu z ES.
    > A z kim nie chce pogadac na temat MotoGP mowi ze nie oglada bo nie ma SK

    Jest to w jakiejs platformie sat?

    --
    pzdr smoq

  • 9. Data: 2009-10-27 08:11:37
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jest to w jakiejs platformie sat?

    Jest na N :( niestety polityka N w zasadzie uniemozliwia zakup samej karty, i
    oglądanie na posiadanym sprzęcie, (w zasadzie bo jest taki implant TNK, ktory
    dziala, ale nie ma sportklubu)

    --
    pzdr smoq

  • 10. Data: 2009-10-29 12:04:55