  • 1. Data: 2009-10-23 15:13:22
    Temat: Nowa Yamaha V-max - pierwsze paciaki
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M156067
    8 - król pokonany

    --
    pozdr.,
    primuss
    FZ6n

  • 2. Data: 2009-10-23 16:42:16
    Temat: Re: Nowa Yamaha V-max - pierwsze paciaki
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    Ja to bym raczej powiedział, że król pokonał :-))

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 3. Data: 2009-10-23 16:49:29
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "primuss" napisał:
    > - król pokonany

    Najbardziej podoba mi sie opis, wszystko
    co wie na temat tego moto to:
    "regulowane zawieszenie przod tył"
    Nie wiem jakie znaczenie ma ta regulacja
    jak nie ma zawieszenia i nie ma przodu;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 4. Data: 2009-10-23 17:16:44
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "regulowane zawieszenie przod tył"
    > Nie wiem jakie znaczenie ma ta regulacja
    > jak nie ma zawieszenia i nie ma przodu;))

    Ile moze kosztowac alurama do takiego vmaxa?

    --
    pzdr smoq

  • 5. Data: 2009-10-23 17:45:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-23 19:16:44 +0200, "smoq" <p...@p...fm> said:

    > Ile moze kosztowac alurama do takiego vmaxa?

    W Yamasze strzelam, że pewnie z 10k zł. Zawsze można zadzwonić i spytać.
    A tak poza tym, to sądzę że przywracanie tak nowego sprzęta do
    oryginału będzie raczej nieopłacalne, bo z używanymo częściami raczej
    krucho, a jeśli są to i ceny będą pewnie nieniskie. Nie zdziwię się,
    jak na wiosnę pojawi się na allegro wyklepany po kowalsku, jako "nuffka
    po tjuningu".

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-10-23 18:14:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    de Fresz wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > krucho, a jeśli są to i ceny będą pewnie nieniskie. Nie zdziwię się,
    > jak na wiosnę pojawi się na allegro wyklepany po kowalsku, jako

    a niby skąd mialyby sie wziąć używane częsci do motory, który w tym roku
    został wyprodukowany?

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 7. Data: 2009-10-23 18:48:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > a niby skąd mialyby sie wziąć używane częsci do motory, który w tym roku
    > został wyprodukowany?

    Malo widziales :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2009-10-23 19:25:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-23 20:14:41 +0200, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> said:

    > a niby skąd mialyby sie wziąć używane częsci do motory, który w tym
    > roku został wyprodukowany?

    A kto powiedział, że części będą akurat pochodzić od tego modelu?
    Doprawdy pokładasz za małą wiarę w możliwości kowali. Tfu, znaczy
    tjunerów.

  • 9. Data: 2009-10-23 19:30:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    de Fresz wydusił z siebie te słowy:

    > A kto powiedział, że części będą akurat pochodzić od tego modelu?
    > Doprawdy pokładasz za małą wiarę w możliwości kowali. Tfu, znaczy
    > tjunerów.

    a to przepraszam :D

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    Omega A R6 3,0 24V
    Szukam R1100RT/K1200RS 10-12tys

  • 10. Data: 2009-10-23 21:16:25
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > W Yamasze strzelam, że pewnie z 10k zł.
    W Suzuki rama stalowa do VZR kosztuje 11k netto, mysle ze do tego sprzeta rama
    moze kosztowac w okolicy 20 k

    --
    pzdr smoq