  • Data: 2012-08-20 21:52:52
    Temat: Re: Używanie laptopa w domu - bateria
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T->Dnia 2012-08-20 20:58:52 niejaki PK napisał:

    > Na pewno nie dzięki temu, bo to co robisz jest raczej bez sensu :).

    mówisz?

    > Poza tym laptop to urządzenie, które ma być przede wszystkim wygodne
    > i ma ułatwiać życie, ale Ty przez 5 lat:
    > a) zabawiasz się kablem co kilka godzin

    nie jest to wielki problem - wtyczkę z prądem mam i tak przy fotelu czy
    łóżku

    > b) używasz lapka w domu z odłączonym kablem, czyli pewnie w jakimś
    > trybie oszczędnym => pogarszającym wydajność i komfort pracy

    w moim laku ten tryb można sobie dokładnie skonfigurować - i jedyne w czym
    jest różnica na beterii lub kablu to maxymalna asność ekranu - reszta
    pozostaje bez zmian

    > Powiem Ci co ja myślę o tych dwóch punktach:
    > a) gdyby do laptopa dołączali niewolnika za ~40 zł rocznie, który
    > by śledził stan baterii i w idealnych momentach włączał oraz wyłączał
    > zasilanie, to bym się na coś takiego zdecydował

    dla mnie laptop jest po to żeby pracował na baterii - jakbym chciał mieć go
    na stałe do gniazdka podpiętego - kupiłbym "stojaka"

    > b) jeśli korzystasz z jakiegoś trybu oszczędnego, to prawie na pewno
    > mogłeś kupić słabszy model, który byłby na kablu szybszy niż Twój bez.
    > Różnica w cenie zapewne przekroczyłaby koszt zapasowej baterii (może
    > kilku)...

    jak pisałem wyżej - twoje domniemania są jak kulą w płot

    > pozdrawiam,
    > PK

    i ja także
    --