  • 11. Data: 2013-10-21 15:28:07
    Temat: Re: Używane drugie auto - hint proszę
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-21 14:58:49 niejaki Franc napisał:

    > P0li, znamy się z innej grupy jeszcze, ale o pugu to ni-chu-chu. Ślinię się
    > na tego Voyagera od "szwagra", ale to duże bydle żeby na parkingu stało. Po
    > złośliwości jeszcze poniszczą. :-)

    no to krótko

    - 1007
    - 2005r
    - 45 tys przebieg
    - 1,6 benzyna 109KM
    - triptronic
    - max wypas (auto z francji)
    - tył isofix 2x
    - inwestycja pozakupowa w granicach 200-500zł
    - w cenie też się mieści ;)

    reszta na priv

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 12. Data: 2013-10-21 15:28:20
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tadeusz nabazgrał(a):

    ml
    > Fajne auto i bardzo fajny egzemplarz :) 2.4 trochę słabawy do niego ale z
    > manualem będzie jeździło ;)
    > W Volvo skóra jest niezbyt wytrzymała a ten ma ją w bdb stanie co może
    > wskazywać na sensowny przebieg i dobre podejście poprzedniego

    Sensowny to 280.000 :)

  • 13. Data: 2013-10-21 15:37:27
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2013-10-21 15:28, Chris pisze:
    > Tadeusz nabazgrał(a):

    > Sensowny to 280.000 :)

    1) napisałem "może"
    2) jak na autostradach to czemu nie ;) nie widać tego przebiegu po nim...

  • 14. Data: 2013-10-21 15:40:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tadeusz nabazgrał(a):

    > 1) napisałem "może"

    W PL każdy przebieg powinien mieć opis "może" :)

    > 2) jak na autostradach to czemu nie ;) nie widać tego przebiegu po nim...

    W sumie racja bo dla tego auta ten przebieg to rozgrzewka.

  • 15. Data: 2013-10-21 19:52:11
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Dman666" <d...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Gdzie sa takie ceny?

    www.goodhope.pl, www.tune-up.pl i tak można wymieniać korzystałem z obu
    powyzszych bo słyną z dobrej renomy na forach, swoją Octavią I zrobioną na 165KM
    jeżdżę bezproblemowo prawie dwa lata i mogę spokojnie polecić, O2 robiłem we
    wrześniu na 175KM i teź daje radę

    Oczywiście da się taniej ale dla 200zł oszczędności bym nie ryzykował.

    Pzdr
    Piotrek

  • 16. Data: 2013-10-21 23:39:25
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-21 12:40, Franc pisze:

    > Że jeden koncern generalnie? Nawet nie wiedziałem :-)
    Nawet nie koncern. Np Volvo V50 = Ford Focus, poza drobnymi elementami
    zewnętrznymi i wystrojem wnętrza. Mechanika 1:1 (poza paroma dziwnymi
    wersjami, jak T5 AWD, ale nadal bardzo wiele części wspólnych) W
    zasadzie w stodole dało by się z jednego zrobić drugiego...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2013-10-22 08:41:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Oct 2013 12:40:29 +0200, Franc

    > Do Volvo nie mamy takich odczuć :-)

    Prowadziłeś kiedyś Volvo? IMHO tym się nie da jeździć. Jakieś takie narwane
    te auta, miota nimi jak szatan podczas przyśpieszania i słabo się prowadzą
    w zakrętach (o naćkanym panelu cetralnym w który wali się palcami przy
    zmianie biegów, przez grzeczność nie pomnę).

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2013-10-22 09:07:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Myjk nabazgrał(a):

> [...]
    > się prowadzą w zakrętach (o naćkanym panelu cetralnym w który wali się
    > palcami przy zmianie biegów, przez grzeczność nie pomnę).

    A ty jeżdziłeś ?? jak masz zjebane zawieszenie to cię majta, co do panelu to
    już jest śmieszne co piszesz bo potwierdza to że nikgdy nie siedziałeś w
    volvo.

  • 19. Data: 2013-10-22 09:19:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Oct 2013 09:07:03 +0200, Chris

    > A ty jeżdziłeś ?? jak masz zjebane zawieszenie to cię majta,

    Tak, zjebane zawieszenie w aucie które ledwo wyjechało z salonu i miało
    naleciane całe 1500 km a ja przejeździłem nim dwa tygodnie. I to też nie
    jedyne Volvo jakim jeździłem. Te auta mi zwyczajnie "nie leżą", toteż
    sugeruję autorowi do nich wsiąść i się przejechać.

    > co do panelu to już jest śmieszne co piszesz bo potwierdza
    > to że nikgdy nie siedziałeś w volvo.

    Oczywiście, zmyślam na zawołanie dla zabawy. Fakt jest taki, że waliłem w
    panel centralny przy zmianie biegów w Volvo, koniec i kropka. Tam jest
    zwyczajnie za mało przestrzeni a panel centralny jest upstrzony maleńkimi
    przyciskami. Dopiero jak się nauczyłem wrzucać nieparzyste nie trzymając
    drąga z góry za gałę tylko jak dziewica trzymająca pierwszy raz prącie w
    ręku, to przestałem wciskać przyciski.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2013-10-22 09:34:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Myjk nabazgrał(a):

> [...]
    > jedyne Volvo jakim jeździłem. Te auta mi zwyczajnie "nie leżą", toteż
    > sugeruję autorowi do nich wsiąść i się przejechać.

    Ja mam Volvo od 7 lat i nie mam takich problemów jak ty .. .pechuś .. :)

> [...]
    > przyciskami. Dopiero jak się nauczyłem wrzucać nieparzyste nie trzymając
    > drąga z góry za gałę tylko jak dziewica trzymająca pierwszy raz prącie w

    J/w ja nie mam z tym problemu, nie wiem może nie macham ręką jak grabiami.
    Co do przycisków to fakt trzeba się przyzwyczaić .. z drugiej strony są
    dobrze opisane i używa ich się nie za często a te co są w użyciu czestrzym
    są łtwiej dostępne .. kwestja przyzwyczajenia.
    Za to zaletą są wygodne fotele i ciężko znaleźć przynajmniej dla mnie coś
    wygodniejszego, mam 2m wzrostu i muszę mieć dobre siedzisko któe trzyma a
    nie kanapę albo coś pseudo sportowymi fotelami w A4 (po 15 min miałem dość i
    chiałem wyjść z tego g...