  • 1. Data: 2012-01-02 23:07:58
    Temat: Używane auto z ogłoszenia - alternatywa dla Vivaro/Trafica
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,

    Tak się składa, że chyba będę musiał zakupić używanego/w budgecie 15-20
    tysięcy małego busa; sześć miejsc siedzących -demontowalne i dość duża
    paka; ładowność około 800-1000kg.
    Rozważam Vivaro/Trafica z rocznika 2003.
    Cenow w ogłoszeniach takie auta kształtują się od powiedzmy 17 do 27
    tysięcy zł.
    Najwięcej ofert jest około 20-23 tysięcy.
    Jest dużo takich właśnie 6-osobowych fabrycznie egzemplarzy.
    Jakie inne modele brać pod uwagę?

    No i jeszcze jedna sprawa;
    -jak dużo można utargować od ceny wyjściowej oferty? :-)
    10%? 20%?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-01-03 22:37:27
    Od: "PavveL" <l...@i...pl>

    -jak dużo można utargować ...

    Się zainteresuj czy sprzedawca nie utargował z przebiegu 300 tyś km. To
    ważniejsze niż 2 tyś zł oszczędności.

  • 3. Data: 2012-01-03 23:57:55
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > -jak dużo można utargować ...
    > Się zainteresuj czy sprzedawca nie utargował z przebiegu 300 tyś km. To
    > ważniejsze niż 2 tyś zł oszczędności.
    Dobrze trzeba znać się na samochodach, a najlepiej mieć podobne auto z
    podobnym przebiegiem do porównania stanu zużycia, ale inaczej auto
    wygląda w zależności jeszcze od stylu zużycia... i tak dalej i tak dalej...
    To jest praktycznie bardzo ciężkie sprawdzenia, każdy będzie się bił w
    piersi że fura igła i trzymana w garażu w pokrowcu :-)
    A jak jednak by prawda wyszła na jaw to się okaże, że i on został przez
    poprzedniego właściciela oszukany i w błąd wprowadzony.
    Nie wiem jak to się dzieje, ale 90% ogłoszeń to handlarze.

    Zasadniczo to jest tak, że mam pewną sztukę;
    1.Jako nowy samochód był kupiony przeze mnie i użytkowany przez lat 4,
    potem kupił go ode mnie znajomy.
    Teraz akurat ja potrzebuje takiego busa, a on akurat chce tamtego
    sprzedać. Trochę poobijany, w miarę serwisowany.
    Trzeba jakoś realną jego rynkową cenę ustalić.
    W ogłoszeniach takie samochody/6 osobowe częściowo przeszklone/ mają
    ceny od jakiś 17-18 tyś do 23-25.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2012-01-04 12:30:50
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    ... najlepiej mieć podobne auto z
    > podobnym przebiegiem do porównania stanu zużycia, ale inaczej auto wygląda
    > w zależności jeszcze od stylu zużycia...

    O właśnie. Widziałem całkiem zadbane Traffiiki z przebiegiem 700 tyś km.
    Auta jeździły w poprzek Europy. Inny egzemplarz wożący budowlańców do roboty
    100 km dziennie może wyglądać na zniszczony.
    Auto serwisowane w ASO Renault ma ogólnoeuropejską historię. Przed zakupem
    zgłoś się z VINem do ASO i porównaj przebiegi i daty przeglądów.