  • Data: 2016-10-10 18:45:38
    Temat: Re: Używane AWD
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-10 18:24, Cavallino wrote:

    > No właśnie niekoniecznie - zazwyczaj u mnie dane na trasie są wynikiem
    > działania tempomatu.
    > Czyli jeśli już to zależy od jego oprogramowania, a on lubi dawać w
    > palnik, żeby osiągnąć zamierzoną prędkość.....

    no ja zauważam tendencję taką, że jak wezmę służbową Megankę - to jak
    przede mną jechał użytkownik A - to zawsze nabite na komputerze >
    7l/100km a jak trasę robił użytkownik B to komputer pokazuje bliżej
    6l/100km
    Styl jazdy - niektórzy nie potrafią spokojnie ruszyć - muszą za każdym
    razem z piskiem opon.

    Nie zauważyłem specjalnej różnucy w spalaniu czy jadę z tempomatem czy
    bez. Na trasie wolę z tempomatem, bo jest równe tempo.
    Czasami tempomatu używam również w mieście.