  • Data: 2011-07-25 19:43:34
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-25 20:49, Pszemol pisze:

    > Dlatego spodziewałem się ciekawszych wypowiedzi tu na polskiej
    > grupie i mocno mnie zaskoczyło podejście niektórych grupowiczów
    > którym się zdawało że temat jaki rozpocząłem jest "nie na miejscu".
    > To jest dla mnie dziwne.

    Szybciej zapytałbym się tu, na grupie o Seszele niż o Meksyk. Nie ta
    strefa walutowo-kulturowa.

    To tak samo, jak jakiś czas temu (jeszcze przed wprowadzeniem
    euroroamingu) rozmawiałem z misiami z niemieckiego T-Mobile wizytującymi
    polski oddział. Rozmowa była m.in. o roamingu i misie nie rozumiały, że
    Polaków mniej obchodzą koszty roamingu w Chorwacji, niż we Włoszech,
    Grecji czy Egipcie. A Niemcy - Chorwacja i Chorwacja :-)
    Potem jeden się spytał, czy Polacy to naprawde tacy bogaci, bo u nich
    Włochy to ogromnie kosztowne są :-)