    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uzywaktos GPS z Endomondo itp ?
    Date: Thu, 29 Sep 2011 15:38:15 +0200

    Wed, 28 Sep 2011 13:25:53 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No jak to - wyścigi samochodowe to nie rodzaj sportu?

    OK, na to nie wpadłem ;)

    > Rozbieżność się chyba bierze stąd, że rowerem nie jedziesz po linii
    > prostej, natomiast GPS oblicza dystans przybliżając ruchy Twojego
    > rowera jakby odbywały się po linii prostej...

    Najpewniej masz tutaj rację, co więcej właściwie zawsze licznik pokazuje mi
    nieco większy dystans niż endo.
    Niemniej pomijając tą drobną różnicę, wszystko jest wsio i nawet się
    pochwalę, że w podziękowaniu dla twórców, zanabyłem wczoraj endo pro :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net