    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uzywaktos GPS z Endomondo itp ?
    Date: Sun, 25 Sep 2011 10:57:29 +0200

    W dniu 25.09.2011 10:26, Fantom pisze:
    > Witam
    > Czy uzywa ktos telefonu z GPS jako rejestrator trasy podczas biegania,
    > jezdzenia rowerem itp ?
    > wiem, ze istnieje taka mozliwosc, aby podpiac sie niektorymi telefonami
    > z GPS np do Endemondo.
    > Jezlie ktos uzywa, to moe dac znac z jakim telefone to robi i jak to
    > dziala w praktyce ? Jak dokladnie mierzy trase, czy nie ma prolemow ze
    > zgrywaniem danych itp.
    Ty już masz ten telefon z endemondo czy nie? JAk masz to sprawdź, jak
    niemasz to przedewszystkim zainteresuj sie hardwarem jaki obsługuje GPS
    bo to jest klucz sukcesu. Programów na telefony( zależnie od systemu)
    jest jakieś... pomiedzy dużo a multum. Połowa z nich potrafi logować
    trasę. przeciętny telefon tak ot z GPSem podczas jazdy przez lasek
    potrafi podać maksymalną szybkosć 77km/h i trasę o 20% dłuzszą. Wszystko
    przez zaniki sygnału. są jednak takie telefony o których sie mówi ze
    mają super gps (stare to: mio, niektóre eteny, (z sifstar3)) w których
    sygnał nie znika! Tak wiec 99% to telefon, 1% to soft który potrafi
    odfiltrować "Skoki w bok"

    ToMasz