    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uzywaktos GPS z Endomondo itp ?
    Date: Sun, 25 Sep 2011 10:40:58 +0200

    Sun, 25 Sep 2011 10:26:16 +0200, Fantom napisał(a):

    > Czy uzywa ktos telefonu z GPS jako rejestrator trasy podczas biegania,
    > jezdzenia rowerem itp ?
    > wiem, ze istnieje taka mozliwosc, aby podpiac sie niektorymi telefonami z
    > GPS np do Endemondo.
    > Jezlie ktos uzywa, to moe dac znac z jakim telefone to robi i jak to dziala
    > w praktyce ? Jak dokladnie mierzy trase, czy nie ma prolemow ze zgrywaniem
    > danych itp.

    Używam kilka miesięcy z Galaxy S. Jest OK :)

    Zalety:
    - jedno urządzenie pod ręką,
    - endo podaje dużo statystyk, wszystko sam zlicza, pokazuje na google maps
    gdzie byłeś itd, do tego możesz publikować wyniki np. na facebooku, co dla
    mnie jest swego rodzaju motywatorem do treningów ;)
    - zgrywanie danych itd. dzieje się "samo", wystarczy odpalić wifi w
    telefonie po powrocie do domu i potem już sam wszystko możesz na www
    analizować
    - w ogóle endo jest zajebiste i bardzo fajnie pomyślane

    Wady:
    - niekiedy obawiam się o stan baterii, na cały dzień to trzeba naładować do
    pełna, bo inaczej może skończyć zliczać w połowie
    - endo w połączeniu z GPSem, ze względu na swoją specyfikę (GPS) nie jest
    super dokładne, wczoraj wg licznika miałem 111km, endo pokazał 109; stąd
    raczej nie nadaje się do super profesjonalnego treningu, ale
    profesjonaliści mają swoje narzędzia.

    Ogółem polecam, szczególnie endo, bo aplikacja wymiata, jest prosta i robi
    to co należy, a jak się jeszcze lubi "socjalizować" sportowo z innymi to
    już w ogóle :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net