  • 31. Data: 2014-10-14 23:59:55
    Temat: Re: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > I co z tego ?

    ROTFL

  • 32. Data: 2014-10-15 19:35:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ROTFL

    Chciałbym usłyszeć od Ciebie jakiś wywód na temat sztywnego łączenia
    pojazdów w kontekście bezpiecznej prędkości by się też trochę pośmiać.

  • 33. Data: 2014-10-15 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Chciałbym usłyszeć od Ciebie jakiś wywód na temat sztywnego łączenia
    > pojazdów w kontekście bezpiecznej prędkości by się też trochę pośmiać.

    Ale tak na serio - chcesz porównać bezpieczenstwo pociagu jadacego 160 na
    godzine z dwoma samochodami (odmiennymi bytami) jadącymi z predkoscia 160 i
    trzymającymi się jeden drugiemu na zderzaku zostawiając odstep duzo
    poniżej bezpiecznego?
    Czy Ty naprawde chcesz na ten temat podyskutowac?

  • 34. Data: 2014-10-15 20:14:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > poniżej bezpiecznego?
    > Czy Ty naprawde chcesz na ten temat podyskutowac?

    Czekam na twój wywód

  • 35. Data: 2014-10-15 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Czekam na twój wywód

    Jednak pas. Wyczuwam chęć potrollowania.
    O tym czy ziemia jest okrągła tez nie mam zamiaru dyskutować.

  • 36. Data: 2014-10-16 13:10:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał
    W dniu 2014-10-11 12:59, Budzik pisze:

    >to zależy w którym miejscu, miejscami jest fajna (chyba szczególnie
    >Krzyżowa-Bolesławiec)

    Tam uwaga w zimie ... i nie tylko tam.

    Te przejscia dla zwierzat - niby wiadukty, ale usypane z kamieni,
    dlugie to,
    Slonca malo, wilgoc trudniej paruje - jedziesz szybko o poranku, droga
    sucha,
    a w tym "tunelu" auto tanczy.

    >blokowanie lewego pasa (a spróbuj wyprzedzać prawym, jak nie masz
    >pasa awaryjnego do ucieczki...)

    A co ci pomoze pas awaryjny, jak tirman zajedzie droge ? Musialyby byc
    dwa z dwoch stron ... nas nie bylo stac na 3 pasy, a tobie sie marza 4

    J.

  • 37. Data: 2014-10-16 13:22:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4. Ciągłe korki i wypadki.

    Czekaj czekaj ... ile tych wypadkow naprawde ?

    I czy duzo czy malo - bo to w koncu dluga droga i z duzym ruchem, wiec
    moze malo ..

    w 2013 na A4 odnotowano 140 wypadkow z 18 zabitymi i 211 rannymi.

    Dla porownania na A2 to bylo 83/15/109, a
    na A8 9 / 1 / 10

    A8 liczy 22km, ma 3 pasy ruchu, nowoczesne wezly ... tylko duzo tych
    wezlow, bo to obwodnica Wroclawia i ruch dosc spory :-)

    J.

  • 38. Data: 2014-10-16 16:50:15
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-16 13:10, J.F. pisze:

> [...]
    > to,
    > Slonca malo, wilgoc trudniej paruje - jedziesz szybko o poranku, droga

    bardziej zadziwiający jest odcinek od Pietrzykowic do Kątów Wr - z
    Wrocławia wyjeżdżasz i możesz lecieć dwie paki, a przed Kątami ledwo się
    utrzymujesz przy 30km/h

    > A co ci pomoze pas awaryjny, jak tirman zajedzie droge ? Musialyby byc
    > dwa z dwoch stron ... nas nie bylo stac na 3 pasy, a tobie sie marza 4 ...
    >
    > J.

    tirman nie wyjeżdża jak lecisz 180 :) a jak osobówka ewidentnie blokuje
    lewy pas to przy wyprzedzaniu prawym pas awaryjny jest przydatny, bo jak
    ma sobie przypomnieć że trzeba wracać na prawy, to zrobi to właśnie jak
    będziesz na równi z nim

    Łukasz

  • 39. Data: 2014-10-16 20:06:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jednak pas. Wyczuwam chęć potrollowania.
    > O tym czy ziemia jest okrągła tez nie mam zamiaru dyskutować.

    Nie krępuj się trolować

  • 40. Data: 2014-10-16 20:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...