  • Data: 2010-12-09 11:20:02
    Temat: Re: Uwazajcie na kogo trabicie, bo debili nie brakuje!
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <> napisał w wiadomości ...

    > a skąd wiesz co robił i z jaką prędkością jechał?

    wiesz co to jest oświadczenie?
    gość złożył takie publicznie w telewizji

    > Wcale by mnie nie zdziwiło, gdyby sie okazlo, ze faktycznie zajechał im
    > droge (w koncu na skrzyżowaniu był za nimi, a później nagle jechał przed
    > nimi).
    > Ja to widze tak.

    to pisz od razu że jesteś jasnowidzem... :)

    > Koles furiat, trąbił bez sensu na skrzyżowaniu, za skrzyżowaniem
    > wyprzedził ich zajeżdzając im droge i dając po hamulcach. Później jechał
    > pewnie 20-30km/h max a moze wolniej, robiąc z siebie debila.

    no i po co płacić policjantom i prokuratorom?
    wystarczy zapytać Kubę - i już znamy jedynie słuszną wersję

    > Jakkolwiek podkreslam, ze ochroniarze nie mieli prawa ani używac rąk, ani
    > broni, ani jechać za nim do domu... ale koleś napewno przyczynił sie do
    > ich furii..

    Nikogo nie bronię, ale z moich obserwacji zachowań wielu
    ochroniarzy wynika że nie tylko nie powinni dostać broni ale
    czasem nawet dziecięcych pistolecików na wodę :)
    Przerośnięte ego i mózgi wielkości orzeszka, napakowane sterydami
    to mieszkanka szalenie niebezpieczna dla otoczenia :(

    Co by ten gość nie zrobił na drodze to nic nie tłumaczy ich prób
    samosądów!!!