  • Data: 2010-12-09 12:15:05
    Temat: Re: Uwazajcie na kogo trabicie, bo debili nie brakuje!
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 10:45, Tadeusz pisze:

    > a co zrobił źle jadąc 50 km/h drogą po której tyle wolno max jechać????

    Wprawdzie nie napisali jaka ulica sie poruszali, ale "wiezc" kogos przez
    Rede, ulica z sygnalizacja swietlna, mozna chyba tylko glowna droga
    (niech ktos mnie poprawi jezeli sie myle).
    Wiec naprawde myslisz, ze wyprzedzil ochroniarzy na dwupasmowej (jezeli
    sie poruszali ta glowna droga) drodze, zwolnil do 50km/h, a oni go nie
    potrafili wyprzedzic i tak sie za nim turlali i wkurwiali?
    O naiwnosci :>
    Pewnie ich strabil za te swiatla, cos tam sobie pokazali paluszkami, to
    ich przyblokowal i zajezdzal droge nie dajac sie wyprzedzic.
    Nie to zebym usprawiedliwial strzelanine, ale gosc to jakis "cwaniak"
    jest, juz na odszkodowanie od firmy ochroniarskiej liczy.

    --
    Karolek