  • Data: 2009-05-08 08:19:21
    Temat: Re: Uwalony pilot HDR
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w pilocie sprawdzałem
    > czy baterie i zasilanie ok (tak)
    > czy dioda emituje (nie)
    > czy dostaje napięcie (nie)
    > więc pewnie "to czarne" walnięte

    Możesz napisać czym to sprawdzałeś?? Bo wiesz, piloty czasem nadają
    bardzo krótkie paczki impulsów i ciężko powiedzieć co pokaże woltomierz
    ;)... powinien COŚ pokazać, ale ja bym dla pewności sprawdził
    oscyloskopem ;)...

    > da się coś z tym zrobić? w pilocie oczywiście nie widać co za układ
    > ale czy wiedza o tym co wewnątrz nagrywarki jest rozwiąże problem?

    Nie, to nic (albo prawie nic) nie da... Najważniejszy jest kod jakiego
    używa pilot i częstotliwość kluczowania... Jak zajrzysz do środka, to
    będziesz wiedział tylko jaki układ to odbiera i na tej podstawie być
    może dojdziesz do częstotliwości ale to o wiele za mało ;)...

    Pozdrawiam
    Konop