  • Data: 2013-02-09 22:30:38
    Temat: Re: Uwalenie portu USB w PC...
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-09 16:50, Marek pisze:
    > Czy spotkaliście się kiedyś z uszkodzeniem portu USB w PC (na płycie
    > głównej) przy intensywnym użytkowaniu? Przez ostatni tydzień bardzo

    Pewnie to nie to, ale próbowałeś wyczyścić gniazdo izopropanolem? Mam
    jeden pendrive, Sandisk na nim nadrukowane, który czasem przestaje być
    rozpoznawalny w systemie. Przeczyszczenie styków załatwia sprawę, by po
    kilku dniach znów wystąpił ten sam efekt. W 'polu' wystarcza nawet
    mocne dmuchnięcie w styki. Może styki kijowe, może podróba. Nie wiem.
    Wykonaj zabieg pielęgnacyjny gniazda. Ciekawe co się stanie.
    Aha, a próba wykorzystania gniazda pod jakimś systemem operacyjnym
    'Live' nie wychodzi?

    --
    Michał