  • Data: 2011-05-04 00:02:20
    Temat: Re: Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" ipp9lj$v6v$...@m...internetia.pl

    > Choćby to, że piszesz od rzeczy (to akurat dość typowe), a do tego
    > nie trzymasz się faktów. Nie napisali, że masz do odbioru
    > 80000 (a, że w finale czeka taka wygrana) do tego jasno podano
    > organizatora konkursu "Avantis SA".

    Jesteś jasnowidzem czy ukradłeś mi telefon?

    > Daruj,

    Nie daruję. :)

    > ale one mnie nie interesują.

    Powinienem był domyślić się -- jesteś jasnowidzem i poznałeś
    odpowiedź na interesujące Cię pytanie, zanim odpisałem...
    Więc po co ja liczyłem te tabletki?!

    > Choćby do tego, by móc się skupić na treści, którą przeczytałeś?

    Treści czego? Żołądka? :) Nie czytam ani treści Twojego żołądka,
    ani treści Twojej kupy -- nie jestem zainteresowany tymi treściami. :)
    Sam sobie je czytaj, beze mnie. :)

    > Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

    Jakie punktum? :) Hm... ;)

    > Widzę, że stan się pogarsza.

    Stan czego?

    > No, no, a ta loteria, o której pisałeś to nie jest praca? Też rzeczony
    > notariusz to też nie jest praca? Świadczenie usług telekomunikacyjnych
    > też się odbywa za darmo?

    Czyli jednak z Ery trzeba uciekać... :)
    Za jakiś czas Era zapyta:

    -- a okradanie skarbonek kościelnych to nie praca? :)

    > Aha - mam rozumieć, że zostałem obrońcą naciągaczy i do tego jestem przez nich
    dotowany?

    IMO zrozumiałeś poprawnie -- jesteś obrońcą i liczysz na dotacje z mojej strony. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'