  • 261. Data: 2011-12-20 13:16:56
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 11:42, Andrzej Lawa wrote:

    > Idziesz sobie przez park... Widzisz kamerę monitoringu skierowaną w
    > twoją stronę... Robisz komuś awanturę, że ciebie filmuje? ;)

    Raczej - idzie przez park, wyciąga pisiora i zaczyna lać na środku
    chodnika. Tydzień później widzi nagranie zamazanego gościa lejącego w
    parku w wiadomościach i ma pretensje, bo komisja wojskowa przed którą
    stanął 10 at temu może go poznać po owłosieniu łonowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 262. Data: 2011-12-20 13:18:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 11:21, Arek wrote:

    > Ale to Ty napisałeś, że nie ma żadnych spraw. Mnie ten argument do
    > niczego nie jest potrzebny. Przepisy są dla mnie dość jasne.

    I zgodnie z tymi przepisami program "Uwaga Pirat" jest emitowany, czyż nie?

    > Zresztą podawanie Tobie argumentów nie ma sensu. Zostało w tym wątku
    > dość sporo podanych. W takim przypadku zwykle ignorujesz takie posty.
    > Odpowiadasz tylko na te, gdzie możesz sobie potrollować.

    Nie pytam o Twoje interpretacje prawa i wyimaginowanych sąsiadów, tylko
    o przykłady na poszkodowanych, którzy doszli swoich złamanych praw przed
    sądem.

    > Państwo chroni Twój wizerunek (choć w Twoim wypadku nie ma czego),
    > możesz z tego skorzystać ale nie musisz. Twoja sprawa. Nie wiem po co
    > się pieklisz.

    I widzisz - znów coś pokręciłeś. To nie ja się pieklę, bo pokazali mnie
    skomlącego w telewizji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 263. Data: 2011-12-20 13:51:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 13:13, Arek pisze:

> [...]
    g/ proszę.
    > Poproszę o całą postać, dobrze jakby obok stał Twój samochód.

    No co ty? Nie poznajesz??
    Dostałeś mnóstwo cech charakterystycznych typu koszula, marynara czy
    sposób trzymania długopisu i Ryśka z Klanu nie poznałeś??

    http://twoje-seriale.pl/wp-content/uploads/2010/06/r
    ysiek-klan.jpg

    --
    Paweł

  • 264. Data: 2011-12-20 14:07:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 12:23, Arek pisze:

    > Skoro tak prostych rzeczy, jak nick autora posta, nie ogarniasz to nic
    > dziwnego, że przedmiot rozmowy Ciebie przytłacza.

    Weź się może określ schizofreniku, jesteś BQB, Arek, jedno i drugie na
    raz? Jednak wjebałeś się między wódkę a zakąskę, czyli w mój post do BQB
    sugerując, że wszystko ma swój cennik - nawet publiczne filmowanie za
    30kPLN/min.

    --
    Paweł

  • 265. Data: 2011-12-20 14:14:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 13:02, Arek pisze:
    > W dniu 2011-12-20 12:02, TM pisze:

    > W normalnym kraju gdy policja chce nagrywać obywateli to musi dostać
    > pozwolenie sądu. No i te dane nie są publicznie dostępne. Tu co prawda
    > policja nie nagrywa ale robi to jakaś prywatna firma, partyzanckimi
    > metodami.

    http://www.youtube.com/watch?v=_Agziot5Ej0
    Zorganizuj im wysokie odszkodowanie, kup sobie tego veyrona albo skończ
    już bredzić, bo zima nie przyjdzie.

    --
    Paweł

  • 266. Data: 2011-12-20 14:18:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, DoQ <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > Dostałeś mnóstwo cech charakterystycznych typu koszula, marynara czy
    > sposób trzymania długopisu i Ryśka z Klanu nie poznałeś??

    Rysiek to Ty? Kurwa, nie wiedzialem! A ten Prius to pewnie na taksowce?
    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 267. Data: 2011-12-20 14:20:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 14:18, AZ pisze:

    > Rysiek to Ty? Kurwa, nie wiedzialem! A ten Prius to pewnie na taksowce?
    > ;-)

    Jak mogłeś nie poznać!! ;)

    --
    Paweł

  • 268. Data: 2011-12-20 14:21:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Jak mogłeś nie poznać!! ;)

    Niezle sie kamuflowales ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 269. Data: 2011-12-20 14:23:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 14:21, AZ pisze:

    > Niezle sie kamuflowales ;-)

    Nawet Arek mnie nie poznał!
    Dobra, muszę spadać bo Grażynka będzie zazdrosna o komputer.

    --
    Paweł

  • 270. Data: 2011-12-20 14:24:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Jeśli powie? Jasne. Twój wybór co chcesz robić w zasięgu monitoringu.

    To już nie mam więcej pytań. :D

    > A co za różnica?

    :D