  • 121. Data: 2011-12-19 15:34:39
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:jcnhtj$hbc$7@node2.news.atman.pl...

    > Dales sie wydymac ;-) U mnie sie konczylo oddaniem dokumentow i zyczeniu
    > szerokiej drogi. Szybciej zlapie drugiego niz sprawdzi moje dane i
    > wypisze mandat.

    Zaraz zaraz... wydymać? Bo co?
    Bo popełnilem wykroczenie i finalnie nie dostalem mandatu?
    Faktycznie dałem sie wydymać.

    ps. jak juz pisałęm gdzie indziej - nigdy mi sie nie zdarzyło, zebym został
    zatrzymany za wykroczenie, którego nie popełniłem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 122. Data: 2011-12-19 15:39:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    [...]

    > Co nie zmienia faktu, że zdanie "w miejscu publicznym może Cie filmować
    > kto chce bez Twojej zgody" jest prawdą.

    Ale nie może mnie filmować wbrew mojemu sprzeciwowi. Mnie jako osobę a
    nie mnie jako tło.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 123. Data: 2011-12-19 15:45:56
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > no to prosze wymień te wymogi, wtedy wszyscy będą mieli jasność, a wątek
    > nie będzie musiał sie tlić w nieskończoność.

    Już to zrobiłem w tym wątku.

    A.

  • 124. Data: 2011-12-19 15:46:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Hello Artur,
    >
    > Monday, December 19, 2011, 2:52:29 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale nie może mnie filmować wbrew mojemu sprzeciwowi. Mnie jako osobę a
    > nie mnie jako tło.

    Na pewno nie możesz wystąpić w tv, jeżeli nie wyraziłeś na to zgody.

    A.

  • 125. Data: 2011-12-19 15:46:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > znaczy sie gdzie tutaj? W przykładzie AZ (artura)?
    > Zakładając, ze sytuacja miała miejsce - to jest ona naganna i pytanie czy
    > nie należało zrobić z tym coś dalej. Generalnie jednak - akurat w tym
    > wypadku bardzo wątpie, zeby miało takie coś miejsce, bo policja stojąc i
    > zatrzymując kierowców jest w ściśle określonym miejscu i nie jest to ich
    > wymysł, a taki dostają 'przydział'.
    >
    > Nie moga wystawiać mandatów za wyrkoczenia, których w danym miejscu nie da
    > sie popełnić, bo kiepsą ma to linie obrony... no ale może trafił na
    > wyjątkowych debili. Kto wie.

    A czemu mialbym sobie zmyslac? Chcesz zdetronizowac Artura ktory
    twierdzi ze wladza nigdy nie chce zle? Ewentualnie (ale to BARDZO
    RZADKO) sie pomyli?

    OIDP to bylo tu:
    http://g.co/maps/tythp

    Stali w krzakach tam gdzie masz A, jechal sznur aut, policjanci w
    krzakach, wyprzedzalem hurtem z 10 samochodow przed zabudowanym,
    policjant wybiegl z krzakow a dalej to jak juz miales w poprzednim
    poscie.

    > Ja jeżdze czynnie samochodem robiąc 20-70kkm rocznie i nigdy nie mialem
    > kontroli drogowej, w ktorej policjant wciskałby mi kit dotyczący rzekomego
    > wykroczenia. Może mialem szczęście. Musze jednak przyznać, ze akurat moim
    > ulubionym tekstem bylo zawsze "i co Panie Jakubie mamy z Panem zrobic?" -
    > cóż, ja to lubie, a ktoś inny nad tym ubolewa - ale to już tego kogoś
    > sprawa.

    Zebys kiedys nie polubil celi na komisariacie na 48h i paru latek w
    kartotece bo dostali wieksze premie za lapowkarzy niz wyrobienie normy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 126. Data: 2011-12-19 15:48:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > ps. jak juz pisałęm gdzie indziej - nigdy mi sie nie zdarzyło, zebym został
    > zatrzymany za wykroczenie, którego nie popełniłem.

    Myslalem ze inaczej sprawe rozwiazales. A to, ze nigdy Ci sie nie
    zdarzylo to znaczy, ze tak zdarzyc sie nikomu nie moze? Byc moze wydaje
    sie to chore i absurdalne, mi pewnie tez by sie tak wydawalo dopoki mi
    sie nie przydarzylo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 127. Data: 2011-12-19 15:51:59
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=gY03c4GeXqw
    > http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ
    >

    > wisi i wisi .. jakoś nikt nie usuwa...
    >
    > A materiał niewygodny (ten i inne podobne)
    >
    > Nie chce mi sie siedzieć i szukać bardziej pasujących materiałów...

    Gdzie na tych materiałach jest ekipa tvn'u?

    A co do nagrywania policji/sm przy pracy, to masz prawo, bo oni
    spełniają definicję osoby publicznej. Szary Kowalski nie.

    Tak więc zamiast szukać niepasujących do niczego materiałów przeczytaj
    na co odpowiadasz.

    "Art. 81. 1. Rozpowszechnianie wizerunku wymaga zezwolenia osoby na nim
    przedstawionej. W braku wyraźnego zastrzeżenia zezwolenie nie jest
    wymagane, jeżeli osoba ta otrzymała umówioną zapłatę za pozowanie.
    2. Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:
    1) osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z
    pełnieniem przez nią *funkcji publicznych*, w szczególności
    politycznych, społecznych, zawodowych, 2) osoby stanowiącej jedynie
    szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza. "

    A.

  • 128. Data: 2011-12-19 15:55:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 15:07, DoQ pisze:

    > Czytanie moich postów kosztuje tyle i tyle czyli 50000PLN - na jaki
    > email mam wysłać dane do przelewu?

    Niestety sam je upubliczniłeś. Jeżeli autor dokonał *publikacji* nie
    może wymagać za to kasy.

    Prawdopodobnie nie jesteś w stanie zrozumieć tej różnicy, ale w Twoim
    przypadku absolutnie mnie to nie dziwi.

    A.

  • 129. Data: 2011-12-19 16:09:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Gdzie na tych materiałach jest ekipa tvn'u?

    a co to TVN ma monopol na niemożność filmowania?

> [...]
    > społecznych, zawodowych, 2) osoby stanowiącej jedynie szczegół całości
    > takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza. "

    no to pokaż mi w programie jeden "WIZERUNEK".
    Nie ma twarzy, nie ma głosu, nie ma tablic i innych oznaczeń na autach i to
    jest sedno sprawy. NIE MA TAM WIZERUNKU
    Znajdz lepsze artukuły, bo te wskazują tylko na to, ze TVN (czy dowolna inna
    stacja) może emitować to co emituje bez zgody filmowanego.

  • 130. Data: 2011-12-19 16:12:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > zdarzylo to znaczy, ze tak zdarzyc sie nikomu nie moze? Byc moze wydaje
    > sie to chore i absurdalne, mi pewnie tez by sie tak wydawalo dopoki mi

    Widzisz, tak sie składa, ze wg mojej skromnej oponii w każdej grupie
    zawodowej może znaleźć sie czarna owca i nad tym należy ubolewać.
    Mnie sie nie zdarzyło i nie moge z całą pewnością powiedzieć, ze mi sie nie
    zdarzy. Generalnie od tego wlasnie jest prawo do odmowy przyjęcia mandatu.
    Je3dnak tu mówimy o wykroczeniu, którego nie było.
    A ja pisałem o tekstach "czy zna pan powód zatrzymania" oraz "i co teraz z
    panem zrobic" - ktore w zaden sposob nie determinują braku podstaw do
    zatrzymania i wymierzenia kary.