-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
Date: Sat, 2 Mar 2013 20:02:52 +0100
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 30
Message-ID: <3...@4...net>
References: <51213c2c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl> <kgi0l8$tj2$4@dont-email.me>
<512c8e65$1@news.home.net.pl> <512d1377$1@news.home.net.pl>
<512d16d3$1@news.home.net.pl> <512d2275$1@news.home.net.pl>
<512d3334$1@news.home.net.pl> <512e6394$1@news.home.net.pl>
<512e6959$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<512e6e2e$1@news.home.net.pl>
<512e74c0$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<512e88e3$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<512f4319$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<512f909c$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
<512fa594$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<512fa684$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
<512fb0ec$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<512fccbc$1@news.home.net.pl> <kgpnk3$2u8$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<513243b4$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1362250927 7232 82.143.187.50 (2 Mar 2013 19:02:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Mar 2013 19:02:07 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484760
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 02 Mar 2013 19:23:39 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-03-02 12:39, J.F. pisze:
>> Po co jakiekolwiek przerobki, skoro byly halogeny z cokolem R2
>> (czy mnie juz skleroza ... i czy to nie bylo R3 ?).
>
> LOL - zapewne nie pamiętasz 'redukcji' z R2 na H4 (P45T/P43T). W tym
> plastykowych.
> Np. http://www.volvosolutions.com/Misc_P45T.html :)
Nie pamietam.
> Przepraszam, nie mam zdjęć efektów twórczości rodzimego rzemiosła,
> ale jak patrzę po różnych chińskich cudach to jestem pełen uznania ;)
> H4 z cokołem P45t to późniejsze lata i nie wiem, czy to ma homologację.
To kiedy byly te pierscienie ?
Halogen (bo nie wiem czemu H4) z cokolem P4 byl od poczatku lat 90-tych.
Zreszta nadal sa
http://www.autobulbsdirect.co.uk/HB12-Halogen-410-fi
tting-P45t-Headlamp-60-55W.html
>> Sam sobie chwalilem 4*75W, ale to na dlugich, kiedys sie dalo uzywac.
> Szczerze? Lipne rozwiązanie i tyle (nie wiem w czym to stosowałeś).
> Idąc tak daleko w tamte lata to w PF 125p osobiście montowałem
> nowe wkłady (homologowane) na H4/H1 (tak, zewnętrzne na H4, długie H1).
> Świeciło to o niebo lepiej niż te Twoje 4x75W.
Smiem watpic. Niby dlaczego zarowka halogenowa 75W "starego typu" miala by
dawac mniej swiatla niz "nowoczesny" 55W halogen H4 czy tam H1 ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.13 20:06 J.F.
- 02.03.13 20:26 Artur Maśląg
- 02.03.13 20:27 R2r
- 02.03.13 20:43 Artur Maśląg
- 02.03.13 20:59 Robert Rędziak
- 02.03.13 21:28 J.F.
- 02.03.13 21:27 v...@i...pl
- 02.03.13 21:38 v...@i...pl
- 02.03.13 21:38 Artur Maśląg
- 02.03.13 21:51 R2r
- 02.03.13 21:58 Artur Maśląg
- 02.03.13 22:10 v...@i...pl
- 02.03.13 22:16 Artur Maśląg
- 02.03.13 22:21 R2r
- 02.03.13 22:21 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=