eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUwaga pirat - HID XenonRe: Uwaga pirat - HID Xenon
  • Data: 2013-03-02 20:02:52
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 19:23:39 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-03-02 12:39, J.F. pisze:
    >> Po co jakiekolwiek przerobki, skoro byly halogeny z cokolem R2
    >> (czy mnie juz skleroza ... i czy to nie bylo R3 ?).
    >
    > LOL - zapewne nie pamiętasz 'redukcji' z R2 na H4 (P45T/P43T). W tym
    > plastykowych.
    > Np. http://www.volvosolutions.com/Misc_P45T.html :)

    Nie pamietam.

    > Przepraszam, nie mam zdjęć efektów twórczości rodzimego rzemiosła,
    > ale jak patrzę po różnych chińskich cudach to jestem pełen uznania ;)
    > H4 z cokołem P45t to późniejsze lata i nie wiem, czy to ma homologację.

    To kiedy byly te pierscienie ?
    Halogen (bo nie wiem czemu H4) z cokolem P4 byl od poczatku lat 90-tych.
    Zreszta nadal sa
    http://www.autobulbsdirect.co.uk/HB12-Halogen-410-fi
    tting-P45t-Headlamp-60-55W.html

    >> Sam sobie chwalilem 4*75W, ale to na dlugich, kiedys sie dalo uzywac.
    > Szczerze? Lipne rozwiązanie i tyle (nie wiem w czym to stosowałeś).
    > Idąc tak daleko w tamte lata to w PF 125p osobiście montowałem
    > nowe wkłady (homologowane) na H4/H1 (tak, zewnętrzne na H4, długie H1).
    > Świeciło to o niebo lepiej niż te Twoje 4x75W.

    Smiem watpic. Niby dlaczego zarowka halogenowa 75W "starego typu" miala by
    dawac mniej swiatla niz "nowoczesny" 55W halogen H4 czy tam H1 ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: