-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Date: Sat, 02 Mar 2013 19:23:39 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
References: <51213c2c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl> <kggoso$8o4$7@dont-email.me>
<512be9fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<kgi0l8$tj2$4@dont-email.me> <512c8e65$1@news.home.net.pl>
<512d1377$1@news.home.net.pl> <512d16d3$1@news.home.net.pl>
<512d2275$1@news.home.net.pl> <512d3334$1@news.home.net.pl>
<512e6394$1@news.home.net.pl>
<512e6959$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<512e6e2e$1@news.home.net.pl>
<512e74c0$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<512e88e3$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<512f4319$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<512f909c$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
<512fa594$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<512fa684$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
<512fb0ec$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<512fccbc$1@news.home.net.pl> <kgpnk3$2u8$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 45
Message-ID: <513243b4$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1362248628 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1212 82.139.18.228:52424
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484759
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-02 12:39, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 01 Mar 2013 09:07:28 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> No nie znam się :) To tylko eksperymenty garażowe :) Brałem
>> też czynny udział w podobnych eksperymentach w czasach kiedy
>> pojawiły się w Polsce H4 i zaczęły się przeróbki z R2. Tyle,
>> że tam źródło światła było niewiele silniejsze (w porównaniu).
>> I tak się kończyło reflektorami/wkładami homologowanymi do H4,
>> a nie wydumkami z adapterami itd.
>
> Ty czegos nie zmyslasz ?
Po co?
> Po co jakiekolwiek przerobki, skoro byly halogeny z cokolem R2
> (czy mnie juz skleroza ... i czy to nie bylo R3 ?).
LOL - zapewne nie pamiętasz 'redukcji' z R2 na H4 (P45T/P43T). W tym
plastykowych.
Np. http://www.volvosolutions.com/Misc_P45T.html :)
Przepraszam, nie mam zdjęć efektów twórczości rodzimego rzemiosła,
ale jak patrzę po różnych chińskich cudach to jestem pełen uznania ;)
H4 z cokołem P45t to późniejsze lata i nie wiem, czy to ma homologację.
Reszta jw.
> A i wybor zarowek R2 byl spory - od 40 do 90W.
No był. Fajnie paliło różne rzeczy jak nie było przekaźników w
układzie.
> Sam sobie chwalilem 4*75W, ale to na dlugich, kiedys sie dalo uzywac.
Szczerze? Lipne rozwiązanie i tyle (nie wiem w czym to stosowałeś).
Idąc tak daleko w tamte lata to w PF 125p osobiście montowałem
nowe wkłady (homologowane) na H4/H1 (tak, zewnętrzne na H4, długie H1).
Świeciło to o niebo lepiej niż te Twoje 4x75W. Później w Polsce już
wypuszczali z reflektorami halogenowymi, ale obie lampy były na H4.
Zysk był - jak się spalił żarnik od mijania to tylko zamieniało się
miejscami żarówki. Po kolejnej zamianie się okazywało, że już nie
ma czego zmieniać :)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.13 20:02 J.F.
- 02.03.13 20:06 J.F.
- 02.03.13 20:26 Artur Maśląg
- 02.03.13 20:27 R2r
- 02.03.13 20:43 Artur Maśląg
- 02.03.13 20:59 Robert Rędziak
- 02.03.13 21:28 J.F.
- 02.03.13 21:27 v...@i...pl
- 02.03.13 21:38 v...@i...pl
- 02.03.13 21:38 Artur Maśląg
- 02.03.13 21:51 R2r
- 02.03.13 21:58 Artur Maśląg
- 02.03.13 22:10 v...@i...pl
- 02.03.13 22:16 Artur Maśląg
- 02.03.13 22:21 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=