eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUwaga pirat - HID XenonRe: Uwaga pirat - HID Xenon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Date: Sat, 2 Mar 2013 12:39:52 +0100
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 16
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <51213c2c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl> <kggoso$8o4$7@dont-email.me>
    <512be9fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kgi0l8$tj2$4@dont-email.me> <512c8e65$1@news.home.net.pl>
    <512d1377$1@news.home.net.pl> <512d16d3$1@news.home.net.pl>
    <512d2275$1@news.home.net.pl> <512d3334$1@news.home.net.pl>
    <512e6394$1@news.home.net.pl>
    <512e6959$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <512e6e2e$1@news.home.net.pl>
    <512e74c0$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <512e88e3$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <512f4319$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <512f909c$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <512fa594$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <512fa684$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    <512fb0ec$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <512fccbc$1@news.home.net.pl> <kgpnk3$2u8$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1362224348 17311 82.143.187.50 (2 Mar 2013 11:39:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Mar 2013 11:39:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484722
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 01 Mar 2013 09:07:28 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > No nie znam się :) To tylko eksperymenty garażowe :) Brałem
    > też czynny udział w podobnych eksperymentach w czasach kiedy
    > pojawiły się w Polsce H4 i zaczęły się przeróbki z R2. Tyle,
    > że tam źródło światła było niewiele silniejsze (w porównaniu).
    > I tak się kończyło reflektorami/wkładami homologowanymi do H4,
    > a nie wydumkami z adapterami itd.

    Ty czegos nie zmyslasz ?
    Po co jakiekolwiek przerobki, skoro byly halogeny z cokolem R2
    (czy mnie juz skleroza ... i czy to nie bylo R3 ?).
    A i wybor zarowek R2 byl spory - od 40 do 90W.

    Sam sobie chwalilem 4*75W, ale to na dlugich, kiedys sie dalo uzywac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: