eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z PlayRe: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Date: Sat, 16 Nov 2013 15:00:33 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <X...@a...home>
    References: <5284e8eb$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <52856e01$0$2286$65785112@news.neostrada.pl>
    <l653qr$su0$1@node2.news.atman.pl>
    <52865b9b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: w...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: 83-238-233-14.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1384614033 28491 83.238.233.14 (16 Nov 2013 15:00:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Nov 2013 15:00:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.1.c.0 (Win32)
    X-No-Archive: yes
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1050962
    [ ukryj nagłówki ]

    Zakonspirowany wystukał, co następuje:

    >>> Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    >>> Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.
    >>
    >> Nieprawda. Maja akcję i będą dzwonić do jej końca lub do momentu kiedy
    >> wyrazi zgodę.
    >
    > Kwestia sieci. W szmacianym Play takie coś by mnie nie zdziwiło (miałem
    > u nich na kartę, później abo i wolę płacić więcej, a właściwie tyle samo
    > lub mniej w Orange [dzięki usłudze Orange Open], niż się z nimi męczyć).

    Pieprzysz od rzeczy - mam u nich kilka kart od prawie pół dekady, zadzwonili
    dwa razy w ciągu tego okresu, w obu przypadkach niezasadnie (błąd w
    systemie), w obu przypadkach po reklamacji dostałęm sowitą rekompensatę w
    doładowaniach.

    No ale jak się grzecznie wyrazi zgodę na marketing to później nie wypada
    żali na grupie wylewać.

    Za to w Orange się tego nie mogłem nigdy pozbyć.. raptem 2 karty i
    praktycznie max po 3 miesiacach trzeba było pisać reklamację bo magicznie im
    znikał brak zgody z systemu... żenujące.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: