  • 11. Data: 2009-10-19 21:51:04
    Temat: Re: Uwaga na sygnał z n-ru 704604032
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-19 23:42, Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał/a:

    > Nie jest. To pułapka tylko i wyłącznie na plusiaków :-)

    Czyli z innej sieci nie dodzwonię się na taki numer czy będzie
    taryfikowane jak normalnie połączenie do innej sieci?

    Niezależnie od tego czy to jest "zagrożenie" tylko dla "plusiaków czy
    dla wszystkich, to zakamuflowane jest to lepiej niż wszystkie inne 703x
    i 704x itp.

    --
    Cz.

  • 12. Data: 2009-10-19 22:09:18
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Po wklejeniu tego numeru do sprawdzacza "W jakiej sieci" wyskakuje
    komunikat: Brak danych.
    Czyli numer jakiś lipny. Tylko z jakiej to oszukańczej sieci, jestem ciekawa.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-10-19 22:12:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    J.F. wrote:

    > Uf, wreszcie ktos z tym zrobil porzadek.
    >
    > A nie bylo wczesniej numerow 703x, 704x ?

    Pewnie były, za czasów gdy do jakiegoś miasta (a już za bardzo nie
    pamiętam do jakiego ;-) był kierunkowy 0-70. Ale to musiało być ze 20
    lat temu :-)

    M.

  • 14. Data: 2009-10-20 11:01:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    W dniu 2009-10-19 23:42, Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał/a:

    >Czyli z innej sieci nie dodzwonię się na taki numer czy będzie taryfikowane
    >jak normalnie połączenie do innej sieci?

    Nie dodzwonisz sie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-10-20 19:03:51
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Po wklejeniu tego numeru do sprawdzacza "W jakiej sieci" wyskakuje
    > komunikat: Brak danych.
    > Czyli numer jakiś lipny.

    Po przeczytaniu twojego posta stwierdzam, że nie masz pojęcia o czym
    piszesz.

    > Tylko z jakiej to oszukańczej sieci, jestem
    > ciekawa.

    Z sieci "premium rate".

  • 16. Data: 2009-10-21 09:19:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:hbio8g$1vt$1@news.onet.pl...

    > Pewnie były, za czasów gdy do jakiegoś miasta (a już za bardzo
    > nie pamiętam do jakiego ;-) był kierunkowy 0-70. Ale to musiało
    > być ze 20 lat temu :-)

    A byl taki ?

    Ale jak to w koncu bylo calkiem niedawno - wiecej platne byly
    0-700-xxx czy 0-70-xxx ?

    J.

  • 17. Data: 2009-10-21 10:38:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    J.F. wrote:

    > A byl taki ?

    Na pewno. Głogów czy coś?....

    > Ale jak to w koncu bylo calkiem niedawno - wiecej platne byly 0-700-xxx
    > czy 0-70-xxx ?

    W taryfach tepsy taryfikacja była taka: dla numerów postaci 70S PQMCDU,
    o taryfie decydowała literka(cyferka) P, niezależnie od tego, czy to
    było 700, 701 czy 708. Być może teraz, po migracji 300 na 703 i 400 na
    704 coś się zmieniło, ale dawno tego nie sprawdzałem.

    M.

  • 18. Data: 2009-10-22 19:01:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.10.09 12:38, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Na pewno. Głogów czy coś?....

    Chyba gdy było województwo głogowskie...

    Przecież nry kierunkowe nie zmieniły się od lat dziestu...

    --
    Pete

  • 19. Data: 2009-10-22 19:44:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pete wrote:

    > Chyba gdy było województwo głogowskie...
    >
    > Przecież nry kierunkowe nie zmieniły się od lat dziestu...

    Od dziesięciu :-) A przedtem bywały różne, np 0-80 (bodajże Ostrołęka)
    czy 0-10 (chyba Przemyśl).
    Był taki czas, gdy co drugi powiat miał własny kierunkowy, chociaż
    pamiętam wyjątek: Nowy Targ i Zakopane (w powiecie nowotarskim) miały
    różne kierunki :-)
    Ale to se ne vrati.

    M.

  • 20. Data: 2009-10-22 20:09:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 22.10.09 21:44, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> [...]
    > Był taki czas, gdy co drugi powiat miał własny kierunkowy, chociaż
    > pamiętam wyjątek: Nowy Targ i Zakopane (w powiecie nowotarskim) miały

    O w mordę! Cóż, mój się nie zmienił od prawie 40-tu, więc byłem
    przekonany, że wszyscy tak mieli ;)

    --
    Pete